STRESSIGT

Photo: Jag

Go kväll på er , Jag har just nu lite stressigt eftersom jag har spenderat hela dagen åt att slöa då jag plötsligt kom på att jag hade 2 läxor att göra som jag verkligen behöver plugga på.. Så bäst att jag börjar nu. Förresten efter skolan i morgon ska Inca och jag ta tåget in till stan och shoppa och kanske kolla på bio om allt blir som planerat.. Men det kommer bli jätte kul! Ska inhandla resten av julklapparna till nära och kära , jag är en sån som måste ha fixat allt innan. Jag kan liksom inte vänta tills sista minut ;) Haha. Men det är ju trots allt skönast att veta att allt är inhandlat till jul.. Håller ni inte med? :) Men nu ska jag ägna mig åt pluggandet.. Kram på er ♥
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack snälla, vad skönt att höra! Ingen har hittills sagt att jag skrivit något taskigt, så det verkar bara vara någon som gillar att vara fräck.



jag är nog en sista-sekunden-shoppare. Mest för att jag inte har några pengar, så jag passar alltid på att handla för den nya lönen som kommer typ 22 december ;P Då gäller det verkligen att hitta grejer!

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

vad mysigt :) vilken fillm ?

Postat av: emmaalouisefoto.blogg.se [FOTOBLOGG♥]

du tar så sjukt bra bilder! :D♥

Postat av: Anonym

sv: absolut, :D det ska jag göra!

Postat av: Hannah

Hej sötnos!

Såg att du hade röstat på mig hos Corinne , DUNDER TACK!! Du är grym fotograf! :)

Postat av: EllenELis by EllenOtendal

sv; ok, men du säger 70-100 kr? Du kan inte säga mer exakt? :) Men jag kan ge dig det. MEn om jag inte blir nöjd? Vad gör vi då? =) kram!

Postat av: Mathilda

sv: Haha men oj! Gud vad knasigt allt blev.. Jag tackar så mycket för det, dubbelvinst ju! Tacktack :) Jag mailar när den kommit! :)

Kram

Postat av: jessica

Hii nice.Hur har tisdagen varit?

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

hur många besökare har du per dag? <3

Postat av: E L I N

fin blogg :)

ska vi följa varann via bloglovin ?

Postat av: E V E L I N A

Bloppis på bloggen, säljer allt under hundra-lappen!

kika gärna in och kolla om du hittar något fint :)

http://evelinaylwamatilda.blogg.se/2010/november/bloppis-under-100-lappen.html#comment

Tack!

Postat av: JULIA

Hej, kolla gärna min bloppis, massa fina saker! :) www.juliasblopp.blogg.se

Postat av: E L I N

sv: har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig :)

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Åh vad bra :) Jag fick också det förut, men nu när jag är 20 och har flyttat hemifrån får jag betala själv. Men jag har inte så många att köpa till så det ska nog gå bra :)



Vilka brukar du köpa julklappar till?

Postat av: Satanja

Hej!

Nu är vinnarna av Von Benzo-tävlingen dragna, gå in o se om det blev du! Vann du inte? Inget att deppa för, fler chanser lär komma. Snart kan du även beställa hem Von Benzo-tröjor på min blogg, check it out! :)

Postat av: JOSEFINE

Apropå julklappar, just nu har jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna ett presentkort på 300 kronor på SUMOpix! Hur kul att ge bort en fin bild som du själv fotat!? Kolla in den vetja!



http://jwestmans.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-presentkort-pa-sumopix.html

Postat av: ee

fin bild!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: