SNÖSTORM

Photo: Jag

Hej på er , jag hann inte blogga igår pga av att jag kom hem väldigt sent från stan.  Jag vet inte vad jag ska säga om gårdagen , det var helt misslyckad pga snöstormen. Bussen kom för sent pga snön och vi hade ett litet hopp kvar att vi skulle hinna med tåget  när vi ser tåget stå på stationen när vi kliver av bussen.. När vi springer till tåget så börjar tåget rulla och vi missar det så klart. Vi får vänta 1 och en halv timme på det andra tåget som också var försenat pga snön. Tills slut kom vi in till stan hinner shoppa i 1 och en halv timme sedan stänger butikerna. Och vi får sitta och vänta på tåget ytligare en timme. Sedan får vi vänta på Bussen hem i en timme.. Haha , vilken jäkla dag! Vi hann knappt göra nånting i stan pga av alla dessa förseningar av bussar & tåg.. Kanske inte bästa dan att ge sig av till stan när det är snö storm.. Haha! Men det var en lyckad dag med skratt iallafall! :)
Nu ska jag plugga lite & sedan rulla vidare till sängen.. Hatar onsdagar, skönt att den snart är över!
Kram
Postat av: LINDA

sv: varse



Snöö <3

Postat av: ladymuffin :)

oj så mycket snö :D

Postat av: josefine

gör du gratis designer?

älskar din blogg! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: