SHOPPING DEL 1

J
Jeans från cheap monday 200 kr

Mössa (Kommer inte ihåg var ifrån) 100 kr

Jacka från cross 2100 kr

Så nu har jag precis kommit hem från shopping rundan , hittade inte allt där vi va så ska åka in i morgon och köpa det sista små sakerna som tröjor och tights..! :) Jackan gick loss på 2100 kr , tack till pappa som betalde allt då;) Nu ska jag slappa framför tv, men blir riktigt trött efter att gå runt i affärer :p Kommer inte heller kunna sova en blund i natt känner jag på mig eftersom det är fotbolls match i arenan exakt utanför..! Haha , jaja Vi hörs när vi hörs! <3

tss ,jag kommer vissa kläderna på i ett annat inlägg.

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

så gulligt av din pappa ^^



hoppas du har det bra i stockholm :)

Postat av: nathalie

Älska jeansen, grymt snygga! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: