SÅ HÄR SER DE UT PÅ

Jacka / cross 2100 kr
Jeans / Cheap Monday 200 kr

Tröja / H&M 100 kr

Svårt att få färgerna rätt visa på kläderna , detaljerna på den rosa tröjan syns heller inte..! Det sitter en liten fika på bröstet och även små knappar på ärmarna..
Nu har jag tagit mig en tur i köpcentrumet här.. Fanns inte så mycket , men hittade lite julklappar och den rosa tröjan.. Jag har köpt massa mer grejer än de som finns på bild , men det är mest tights , linne , strumpor , benvärmare , mössa , halsduk osv.. Ni kommer säkert få se resten nån annan gång. Nu ska jag värma lite lunch , puss!
Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Älskar tunikan! :)

Postat av: ericaandersson-FOTOBLOGG

Jeansen va riktigt fina!:D

Postat av: L

Jättesnygga kläder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: