Paket

Har precis gett mig ut i snö vädret och hämtat mitt H&M paket som jag beställde redan i söndags. Det gick riktigt snabbt. I paketet fanns tre tröjor till mig själv och lite små saker till.. Och lite julklappar. Nästa paket kommer i december där finns bara julklappar! :) Spännande ;) Haha.. Måste bara be om ursäkt för min dåliga uppdatering , Jag har haft fullt upp denna vecka.. Men nu kan jag börja ta det lungt. För i morgon är det fredag :D På lördag ska jag ner till eskilstuna och bl.a shoppa och sova hos min kompis mormor. Och fredagen ska jag spendera med några kompisar , så det är fullt upp igen! Men jag ska försöka att blogga så gott det går! Ni får ha en fortsatt trevlig dag , så hörs vi när vi hörs. Kram ♥



       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: