One by one million

Detta inlägg är tidsinställt , för just nu är jag i skolan! Jag skriver detta inlägg eftersom jag inte har tid att blogga nånting mer idag! Hoppas ni har en fin dag ,kram på er! ♥
Postat av: Jenny

fin bild :D

Postat av: Jessica

Tack desamma :D

Postat av: tille - fotoblogg.

vilken fin bild!

Postat av: Amanda

Bilden har väldigt fin färger!

Postat av: Amanda

Bilden har väldigt fina färger!

Postat av: Emma

Åh, underbar bild :}.

Postat av: Webdesigner Desiree Jansson

Är du trött på din nuvarande bloggdesign och vill ha en ny?

Jag säljer designer till bra priser, och det bästa är att ja gör den precis som DU vill!

Om du vill köpa kan du kontakta mig på min emailadress så diskuterar vi mer!

Hörs vi? Det hoppas jag :)

Postat av: amanda

Hej! Fin blogg & sjukt fin bild! :D

Postat av: ladymuffin :)

riktigt fin bild.

kan inte fatta att du bara är 13.. :o sjult duktig. du har talang!

Postat av: Anonym

sv.okej äe den bra?

Postat av: E V E L I N A

frågestund på bloggen!

gå gärna och släng in en fråga :)http://evelinaylwamatilda.blogg.se

Postat av: jessica

Nice

Postat av: sandra ström

din blogg är verkligen jättefin ! :)

kram ♥

Postat av: NRphotos

jätte fin bild! :)

Postat av: Anonym

fin bild !

Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

oh, tack :D <3

Postat av: C A Y D E N S

SVAR: Men grymt najs med två kameror ju. :) Har ju hört att 50mm f.1.4 till både Canon och Nikon är awesome, funderat på den? :D



Kram!

Postat av: Emma

Tack så mycket :}.

Postat av: jessica

Vad görs?

Postat av: Jasmine

Bilden är jättefin!

Kram

Postat av: TILDA

svar: tack desamma:)

länkbyte? :D

Postat av: Neha

snygg bild:D

Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Otroligt vacker bild! Jättelyckad!!! =)

Postat av: Jenny

Oh fin bild!

Postat av: sophia

underbar blogg! vad har du för kamera? :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: