nytt

Jag har precis inskaffat Lightroom 3. Jag älskar det! Jag fastnade på det räkten för att man kunde minska bruset i en bild. Det är ju kanon när man fotar med högt iso så slipper man att det där dumma bruset ska förstöra bilden , eller hur? Sen finns de andra fräcka grejer. Gissa vad jag kommer ikväll? Hihi , jag ska redigera massa bilder!
Här ska ni få se ett exempel :
Ser ni skillnaden på bruset? Det här är ju hur grymt som helst! :D Im in love! ;)
Postat av: Towe

grymt snygg bild det där! :D

Postat av: Towe

sv: tack! :D

Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

oh vad fint :D

Postat av: Towe

sv: det är bara bra :) sj?

Postat av: NRphotos

jätte fin bild! :)

Postat av: malin

Underbar bild(er) :D!

Postat av: malin

Sv; Varsegod! :) Har skrivit ett e-mail ang Bloppisen! Så du vet det :D

Postat av: By Linnea Isabelle

Tyvärr, jag står över den här gången :)



Tror jag ska testa lightroom..

Postat av: Josäfin :>

WOW fräsig bild! :D



sv: taack (:

Postat av: Kajsa

Jättefina bilder <333 pogramet värkar bra ;)

Postat av: Anonym

gud vilken fin blogg du har, jätte fina bilder tar du! :)

Postat av: Bella!

Väldigt fin bild :D

Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Just nu pågår det fyra tävlingar i min blogg!



- Rabattkod på Pledd.net (AVSLUTAS IDAG)

- Valfri byxa eller tunika från Snork Retro Design

- Valfritt armband eller halsband från Victorian Dreams

- Två presentkort på Saltå Kvarn (NY)



Välkommen in och delta! Du hittar tävlingarna i högerkollumen.



http://joosefinea.blogspot.com

Postat av: annie

kostar den nåt ? :)

kram

Postat av: elin

vad har du för kamera?^^

Postat av: Emma

Superbra!

Ingen fara :}.

Postat av: M I K A E L A

superfin bild!

Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

vilken skillnad! borde skaffa de programmet






       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: