NI ÄR BÄST ♥

Jag måste bara skriva ett inlägg till er! Såna här kommentarer gör verkligen min dag. Ni förstår inte hur mycket jag uppskattar dessa dagliga kommentarer som jag får av er , det värmer verkligen! Den ni ser på bilden är bara en av dom alla jag fått.. Jag önskar att jag skulle kunna finna ord till hur glad jag blir! Jag vet inte hur jag ska tacka er? det räcker liksom inte med ett "tack" det är alldeles för lite.. Jag hoppas ni förstår att det verkligen värmer i hjärtat mitt. Jag hinner ibland inte svara på alla kommentarer jag får , men jag läser varenda än!
Ni är verkligen bäst! Kram på er världens bästa läsare! ♥
Postat av: E L I N

frågestund på min blogg.

fråga gärna något :)

Postat av: BLOGGTIPSARNA

Håller med den där kommentaren till fullo! :D

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

hej :) det har hänt någon med mig design som du gjorde, skulle du kunna hjälpa mig så fort som möjligt?

Postat av: ellinor

helt otroligt fin blogg!

och sjukt fina bilder! :)

Postat av: matilda

tack detsamma! :D

Postat av: POOS

Håller helt och hållet med den som kommenterat!

Och tack så jättemycket för din kommentar! <3

Postat av: Eac Design

Hej !

Ber om ursäkt, jag hade visst inte lagt upp den på sidan ännu !

Men jag har iallafall en sådan ring med en sådan kamera på som du ser på armband nummer 26 :)

Den kostar 69kr :)



Mvh

Eac Design

Postat av: Yasmine

Hej :)

Sjukt bra blogg! Undrar en sak bara, vilken kamera andvänder du? ♥

Postat av: MALIN

svar: tackar! din också :) har du haft en fin dag?

Postat av: POOS

Söta och söta.. Snacka om att ta i lite.

Det är kanske du som är Ivan Överdrivan och inte jag?

HAHA! Jag ska börja följa din blogg och se din utveckling :)



Psst.. Du får gärna följa min med ;)

Postat av: karin

sv: hahaha just ugly!

Postat av: Amanda Rieem

Missa inte att köpa nästa nummer av Veckorevyn som kommer ut rund den 25 november, jag är med i tidningen då!



KRAM

Postat av: Emma-Louise [FOTOBLOGG♥]

håller absolut med den kommentaren ! ,

du tar enormt fina bilder asså ! <3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: