MIN DAG I FÄRG DETALJER

Hej på er , Cicci och jag har vart inne och slappat hela dagen tills nu då vi tog en promenad till ica för att inhandla ytligare en till Ben&Jerry`s glass iallafall i Ciccis fall , jag köpte mig en godis påse istället ;) Nu sitter vi som två deg klumpar framför datorerna ;) Förresten , kul att så många nya läsare har hittat till min blogg :D Ni är varmt välkomna ska ni veta ;) Jaja , vi hörs när vi hörs. Kram ♥

pft , vill ni veta hur man gör färg detaljer i svart vita bilder kan ni klicka HÄR.
Postat av: erica

sv: åh, tack! följa varandra via bloglovin? :)

Postat av: madde

sv: hejhej! Tack du, kan inte göra annat än att säga detsamma om din! Kan inte begripa det, varför har alla fotobloggarna grymt snygga designer? Vet du det eller? haha:D♥

Postat av: amanda

sv: tack :)

Postat av: Natta

Snygga bilder ! ;D

Det är coolt att allt är svart-vitt. Fast med några färg detaljer ;)

Hur gjorde du dom ?

Du är suuper bra på att fotografera btw ;]



Puss ! <3

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

ååhh vad mysigt :)

Postat av: Ebba Isabel

Grymma bilder!!



sv. Tack så mycket :)

Din blogg är också väldigt fin!

Postat av: veronica

SV: Tackar så mycket ! :)



Fian bilder. Snyggt när bara vissa grejer är i färg !;)

Postat av: Pinky

Gud vad duktig du är på att fota!! :)

Du kommer verkligen kunna bli något stort!

Var redigerar du dina bilder?

Kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: