genom alla dessa år...

Genom alla dessa jule tider har jag alltid plockat fram en och samma ljus , denna klassiska snögubben som jag haft enda sen förskolan tror jag faktiskt att det är. Jag tröttnar aldrig på den , varje gång jag plockar upp den ur jul lådan så inser jag på det räkten varför jag aldrig tröttnat på den? Den är så otroligt söt.. Haha ;) Har ni nånting ni alltid har haft och kommer alltid att ha , just en sån där liten små grej bara? Imorgon ska jag iallafall ge mig av till stan för att inhandla det sista julklapparna och sedan ska jag köpa mig en ny julstake också , eftersom min är helt borta? Kan inte hitta den någonstans bland allt julstök i huset. haha.. Ha en fortsatt go kväll i snö vädret , kram♥
Postat av: Jenny

åh gud vad söt ljuslyckta :D

Postat av: alexandra

jättefin blogg och mysiga bilder!

Postat av: NRphotos

men den var söt!

jag gillar att plocka fram saker som man haft när man var liten, det kommer minnen då :)

mysigt... :)

Postat av: Emye

fint!

Postat av: Cicci

Licia du måste logga in på msn så fort du ser dethär för jag måste prata, jag känner mig så förvirrad... :( <3

Postat av: Neha

SNygga och mysiga bilder:D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: