COLORLESS l CICCI #4

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Cicci

Denna bild har lika tråkiga färger som vädret just nu.. Grått och regn. Förutom Ciccis blå tröja som har lite finare färger ;) Har precis kommit hem från skoldagen. Va genom blöt när jag kom hem så jag hoppade in i badkaret för att ta ett varmt bad. Nu sitter jag och redigerar lite bilder på Ciccibissi. Ska rulla vidare in till mitt rum där det behövs stort städa.. Uuch jag orkar verkligen inte , men det är nånting som måste göras. Jaja , Kram på er ♥
Postat av: maria

sv: hej! tack,detsamma :)

Postat av: josefine

sv: hejsan, tack detsamma :)

Postat av: W I L M A - PHOTO

Snygg blogg!



SV: Tack så mycket! :D

kram.

Postat av: Pia(smilinggirls)

sv: tack så mycket! Fin bild :)

Postat av: EllenELis by EllenOtendal

sv; ja, eller hur!:) håll utkik på min blogg, någongån framöver lottar jag förmodligen ut en sådan ring! ;)

Postat av: Anonym

jag tror inte du förstår hur jäkla duktig du är för att vara 13 år(!!!!) du fotar redan superbra och du är ju bara så sjuuuuuukt duktig på designers. tänk om ca 3 år, hur himla duktig kommer du inte vara då eller? du har redan utvecklats E-N-O-R-M-T. du är så jäkla bra, och din blogg är ännu bättre:D fortsätt såhär, du kommer bli stor! kramar från lilla mig:)

Postat av: Frida

SV; tack din med :)<3

Postat av: M A T I L D A'

Hejsan! Tänkte se hur början på veckans varit nu ? :)

kram.

Postat av: MOA

snygg bild :D



sv: tack fina du <3

Postat av: BLOGGTIPSARNA

Fin bild! :D

Postat av: Mli -

Fin bild :)

Postat av: Malin

duktig du är!! =)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: