CHOCKLADBOLLAR

Hej på er , Höstlovet börjar närma sig sitt slut och jag tänkte avsluta det med en stor tallrik chockladbollar. Jag sitter just nu och jobbar med en design beställning som ska vara klar i kväll.. Så det finns en del att göra nu. Förresten så har jag fotat massa nya självporträtt idag , så det kommer senare. Kram ♥
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

ser mumsigt ut !<3

Postat av: Elsa¨

Fin blogg!!

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

min header har inte ändrats :S <3 även fast jag tycker på F5

Postat av: Pami

Hej . :) Det ser ut som om du har nån proffsig kamera . :D Vilken har du , funderar oxå på att köpa en . kram

Postat av: JULIA

sv/nemas :)

allt bra idag ? :D

Postat av: fanny

åh nu blev jag också sugen! :D

Postat av: JULIA

sv/jo det är bra med migockså :D

Postat av: Stephanie

Hejsan!

Jag ville bara tillägga att jag har en tävling på min blogg, där man kan vinna ett iPhone4 skal! Vinnaren utses imorgon så anmäl dig direkt. Och om du inte har en iPhone, så varför inte tävla och vinna till någon vän, släkting m.m? :)

http://steph.se/2010/october/vinn-ett-iphone-4-skal.html#comment



btw, skit fin blogg:)

Postat av: Ems

svar: Hejsan!

Det enda jag möjligen skulle kunna tänka mig är den grå koftan. Fast den kostade ju bara 30, så i såna fall får man väl dra av det på klänningen :)



xoxo

Postat av: JULIA

sv/tack! :)

när kommer porträttbilderna upp? :D

Postat av: emsie

vad gott det ser ut att vara :)

Postat av: ladymuffin :)

muuums!

Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Åh vad gott! :)

Postat av: LJ

Vad gooooott :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: