beställt från H&M

Nu har jag äntligen tagit mig tid och beställt nödvändiga saker från H&M. Jag har dock varit tvungen att hålla vissa saker hemliga eftersom det är julklappar ;) Det finns mera julklappar jag beställt. Men dom ville jag inte i huvud taget vissa här eftersom det är till kompisar som läsare bloggen! :) Det som är julklappar på bilden är mest till mamma & pappa.. Får hoppas att dom inte ser detta inlägg du ;) Haha.. Ja resten ser ni ju själva lite bas kläder som är nödvändiga som långärmat och linnen i olika färger.. Detta är inte heller allt. Jag visar resten när det kommit! :) Jag beställde det i morse och jag har faktiskt glömt vad jag mer beställde , men det visar sig sen! :)
Hoppas detta kommer i tid nu då eftersom julklapparna kommer i mitten av dec , hoppas H&M håller sina tider nu..
Förra gången jag beställde kom de 2 veckor senare.. Jaja , nog pratat om det! :) Kram på er
Postat av: Sadia ♥

Snygga kläder! Viktigt med "basics" i garderoben ju.;)

Postat av: Sadia ♥

Svar: yes, allt bra med dig? :)

Postat av: Lillylinnea

Svar: det är gött!!♥



Hoppas dina saker kommer i tid!!

Postat av: Sadia ♥

Svar: Det är bara bra tack!

Postat av: Mimmi

sv; hejhej, tack desamma! :D

Postat av: ragna

supersnygga saker du beställt och fin blogg kram :)

Postat av: E V E L I N A

SVAR: tack, detsamma :)

/kram.

Postat av: Lena

Gud va fint foto på header :D

Postat av: PICTUURESTYLE

SV: Tack så mycket! :)

Postat av: LillaMirre

SV: tack så mycket :D

Postat av: LillaMirre

SV: tack så mycket :D

Postat av: beatrice

sv: tack detsamma! din design är helt underbar :) önskar jag kunde fixa en så fin på min blogg haha

Postat av: Anonym

Sv: Tusen tack:)

Postat av: louise-personlig fotoblogg

sv: tack detsamma :)

Postat av: Theresé Adelman

gillar den grå tröjan ;)

Postat av: NIBRAS - FOTOBLOGG

Tack så jätte mycket! Du har också en jätte fin blogg :)

Postat av: Jossan <3333

Fina :)

Postat av: Matilda

sv: Tack desamma (:

Postat av: jenny

sv; tack du med, älskar designen!

Postat av: Johanna

Tack så mycket :) Detsamma!

Postat av: Kajsa

Svar: Svar eller svar?? ... haha men jätte fin blogg du med <3 jättekul att du hittade min lilla blogg ;)

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hehe så lite så! : )

Postat av: Theresé Adelman

SV; Jaa verkligen ;)

Postat av: anna stranne

den vita blusen var skitsnygg!

ha en bra dag :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: