ÅRETS FÖRSTA...

Årets första peppakaka och julmust! :) Fy tusan vad jag hade saknat det..  Nu ska jag tillbringa min kväll framför tv och tjocka mig med pepparkakor och julmust! :) MUMS! Har ni ätit det i år än?
Postat av: S S U U M M E E R - M I R A N D A ^^

Hej! ^^ fin blogg. Vad görs?

Postat av: Yoshnacool - one and only

Gud vad gott det ser ut!



Följas via bloglovin? :)

Postat av: S S U U M M E E R - M I R A N D A ^^

SVAR: Jag sitter och bråkar med min lillasyster, nä jag skojar menmen.. inget speciellt. Pakar inför morgondagen, själv?

Postat av: Simon Glimholt

Oh ser riktigt gott ut, ska nog också ta fram musten och pepparkakorna :)

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

vad mumsigt :D

Postat av: vicky [FOTO]

SV: marsvin är jätte mysiga, skulle gärna vilja skaffa 2 stycken igen! ♥

Postat av: Anonym

Det ser gott ut, nu blev jag sugen x)

Du har väldigt fina foton i bloggen ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: