1 advent

Hej på er , jag ber hemsk mycket om ursäkt för den dåliga bloggningen. Men jag har sovit borta hos en kompis så jag har inte haft tid att blogga.. Ni är jag iallafall hemma , fast ska snart åka i väg till några killKompisar. Som sagt så är det 1 advent idag , Har faktiskt inte hunnit jul pynta nånting än :p ska sätta upp julstakarna och byta till jul lakan idag. Älskar kvällarna när julstakarna är tända och det bara snöar hela tiden , så sitter man inne med en kopp varm chocklad och myser framför tv under en gosig filt. Visst är det det härligaste med julen? Och så börjar ju jul afton närma sig , och jag har laddat upp med massa julklappar till nära och kära. Det kommer bli en toppen jul! Hur har ni förberett er inför julen? Nu ska jag få i mig lite frukost och sedan hoppa på bussen till några härliga kompisar! :) Önskar er alla en härlig dag i det mysiga snö vädret , kram ♥
Postat av: Paulina & Pernilla

Sv: Jaha, va duktig du är ;)

Postat av: Anonym

åh vad mysigt med snö :D

Postat av: amanda

jätte fina bilder !




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: