Tältar.

Hej på er. Har inte uppdaterat på bloggen på ett tag eftersom jag har varit hos cicci!
& Inte hunnit blogga. Men nu hinner jag blogga , Vi har tältat i 4 dagar nu . När jag kom mötte jag Elin & gabbi & cicci! Vi bästemmde oss för att tälta så vi gjorde det på ciccis tomt ;) haha! Nästa dag tältade adam här oxo! :)
sen dess har cicci och jag tältat sjävla. Under dagarna har vi jobbat & badat o slöat .. I går jobbade vi på gården i 2 timmar. Tjänade lite pengar tills imorgon! I morgon ska vi åka in till stan & SHHHOOOOPPPPPAAAAAAA!
Nu sitter vi i tältet och är rädda att spindeln vi såg underdagen ska komma upp på oss! ( I morse När vi vaknade såg vi en jätte stor svart spindel Vara i tältet! ) Sen dess har vi inte vågat ta utt den.. Vet inte om jag kommer våga sova här inatt nu;) haha.. Men nu ska vi sitta vid datan en stund sen ska vi kolla på de gammla avsnitten av Paradise hotel. Galet mysigt! Måste upp vid 9 i morrn , bussen in till stan vid 11. Jaa men nu har ni fått ett livstecken av mig. Så bjuder på några cam bilder som är tagna för 2 min sen..

See you later!







       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: