Dagens.

Dagens Humör: Glad!
Dagens Känsla: Kär.. Men besviken.
Dagens Fundering: massa funderingar
Dagens Väder: solsolsolsol
Dagens Mat: Chockladpudding! haha
Dagens Bok: Ljudet av ditt hjärta.
Dagens Låt: Miley - Party in the u.s.a
Dagens TVPROGRAM: Har inte kollat på tv idag
Dagens Bästa: SOMMAR!
Dagens Sämsta: Fick veta en sak...
Dagens Lyckliga stund: Me mina marsvin, Höhöh.
Dagens Klädsel: Bikini , linne , shorts.
Dagens Frisyr: Uppsatt!
Dagens Shopping: Inget.
Dagens Puss & Kram: Ingen idag.
Dagens Löfte: Inget.
Dagens Saknad: Mina tjejer!
DAGENS BILD: Har inte laddat över den till datan än.

Postat av: Kajsa

Hej!



Jag är med i en liten tävling och undrar bara om du kunde göra mig en stor tjänst och rösta på mig! Det tar bara några sekunder och jag skulle bli jätteglad! Tryck bara på länken, och sen på rösta-knappen så är det klart :)

Tack på förhand! /Kajsa

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: