Jordgubbe








Nöjd med dagens bilder. Riktigt härliga sommar bilder tycker jag! :)

Postat av: Alicia

Hej!

Fin blogg du har;P

Kram

Postat av: Sofie

Fin blogg du har!

Har du verkligen tagit bilderna helt själv? :)

Dom var verkligen fina! :D

Postat av: Aramia - Ung 2 barnsmor

Tack!

Dom var verkligen mysiga!

Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat av: malin

sv: tack :) fina bilder! speciellt den första :)

Postat av: emma thomsen

sv: hej tack för du tyckte det. ååh jätte fina sommar bilder tyvärr har vi inte haft någe höjdar väder här i eskilstuna men vi hoppas på bättre (y) :)

Postat av: sofia

sv: tack! ååh, riktigt fina bilder! ;D blir sååå sugen på jordgubbar (A) :)

Postat av: sofia

hej :D tack så mycket!

sommarbilderna var jättehärliga :D

Postat av: Julia

Sv : Jag tycker dom var fina. :D

Postat av: Malin

Va sugen man vart på glass och jordgubbar då! =) Fina bilder...

Postat av: ida

Fin blogg :)

Fina bilder .

Jag gillar den första jordgubbsBilden mest :)

Postat av: Toowizz

Vilka fina bilder, och en jättemysig blogg :)



Ps! Har frågestund på bloggen!

Direktlänk: http://toowizz.bloggplatsen.se/2010/06/09/3092329-fragestund/#kommentarer



//Toowizz

Postat av: Hvorfor?

Veldig fine bilder du har tatt :)

Heeeerlig med sol og sommer :)

Postat av: emma thomsen

sv: jo det är lite tråkigt att det regnar på sommarlovet. det är ju då man vill vara ute och sola :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: