Tjäna pengar på din blogg?

Jag   har   just  registerat  mig  där  ,  ska   se  om 

det  fungerar  bra  . Testa  ni  oxo , Hur   lätt  som

hellst !

Klicka på bilden nedanför för att komma till sidan.
Postat av: Juliah - the one and only

sv : hejhej :)

jarå allt är bra, hur äre själv ? :)



din blogg är jätte fin också :)

Postat av: Silje - Kommenterer alltid tilbake

sv: Takk for kommentar på bloggen min:) Alt er bra med meg ja;)

Postat av: zofie

sv; Tjena, det är bara bra här, hur är det själv!?:)

Tack så mycket, detsamma!!:)



Kram

Postat av: Elin - sockerbiten

Tackar =) desamma. de är fint me mig. sjdå?

Postat av: Darksess

Har man mycket besökare så tjänar man faktiskt lite pengar. Väldigt trevligt ^^

Postat av: Ika

sv:Tack! jag blir så glad när folk uppskattar bloggen eftersom man låagger ner så mycket tid på den :)

allt är bra men jag är uttråkad och väntar bara på att få sluta jobbet 1.5 timme kvar!

Vill ju ut och njuta i det fina vädret ;)



Hoppas du hafft en fin dag.

Postat av: ida liifw

hejsan :) allt bra?

kram

Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: allt är bara bra :)

Postat av: Jazze

ah men det är typ sant! :)

Postat av: therese

Hejsan!



För att ditt deltagande ska gälla i min tävling: http://tsundin.blogg.se/2010/july/competition.html måste du läsa igenom tävlingsreglerna, du har gjort ett fel, nämligen skrivit svaret på frågan i kommentarsfältet, alltså synligt. Detta är fel och därför räknas inte ditt deltagande förräns du gjort rätt. Delta gärna 'en gång till' men på rätt sätt!



tänk på att tävlingen avslutas om någon dag... ;)



kram!

Postat av: Nathalie



Skulle bli otroligt glad om du röstade på min sko<3

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery



(radera om du inte vill ha sånt här)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: