Rix fm festival!




Foton : Alla bilderna är tagna av Sofia.

Jag fick låna några riktigta gryma bilder som Sofia Knäppte på Erik grönwall I karlstad på Rix Fm festivalen!
Oh , Önskar verkligen jag kunde vart där! Typiskt jag åker ju till karlstad nästa vecka :( Kunde det inte vart då?
Va nån av er där?

Sofia , tack så mycket att jag fick låna bilderna!
Kolla in hennes blogg här --> KLICKA HÄR!

Postat av: Camilla

Riktigt snygga bilder! :)



Jo jag har oxå träffat han två gånger och hoppas på mer! ;D Vars har du sett han? :)

Postat av: Sofia

Det var tydligt och bra. Det var så lite så! :)

Postat av: Cicci

HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT!!!!!!

LOVE YA!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: