Packat och klart!

Godmorgon .. Sovit gott?
De har jag , vaknade på toppen humör!
Packat klart far iväg till cicci idag! :D Tar bussen om 2 timmar ungefär...
Vad gör du nu?.. Jo jag sitter och lyssnar på Eriks nya skiva IGEN! Om om om om om & om igen! (Haha)
Medans jag fixar mig.. Kör på short , Randig tröja och mittbena i håret med runda stora örhängen. Hur låter det? Har bästellt Thaimat , Ska ner och hämta det nu! Mums! Vi har världens godaste Thaimat här!


(Cambilder)

Ha nu en fin dag! pfft , Glöm inte att ställa fråger i fråge stunden nu! Den avslutas i morgon!
puss!


 

Postat av: Sannie

Ja, det händer att jag gör det. När jag har tid det vill säga. Jag jobbar heltid, såå i så fall får jag sitta på kvällarna och jobba :P

Postat av: S.

Det är kul när man har hittat en bra skiva.

Postat av: kkkkkkkkkkkarin

annnnnnna, fråga lite frågor på min frågestund ? :D

har några frågor till dig oxå ;)

1. har du haft någon kille nångång?

2. vilka bloggar läser du?

3. hata mindre,älska mer! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: