LÄSVÄRT!

Hej på er , blir ett bildlöst inlägg (Ovanligt). Men jag tänkte förklara hur min resa till värmland ser ut och varför jag åker dit , Kanske är nån som är nyfiken? .. Jag åker upp dit med min närmaste och bästa vän inca! Vi var där förra sommaren också , vi blev helt tokiga! Det var så jäklans mysigt där och allt va helt perfekt! sen dess har vi i stort sätt sagt varje dag (Nästan) Att vi saknar värmland! Och nu är det äntligen dags att åka igen efter 1 års saknad!
Så vi åker på fredag vid 12-1 tiden med incas pappa upp till värmland , bil resan tar 4 timmar (Inklusive stop på mcdonalds) Ungefär.. Sen åker vi båt en jätte liten bit över mögsjön , sen går vi en kort bit till stugan!
DOCK finns det ingen täckning när vi kommer över mögsjön , så datan är ingen ide att ta med sig , kan inte mobil blogga heller. Men jag försöker skicka in ett mobil inlägg när vi är i köpcenterumet med nåt livs tecken. Inca och jag kommer ha fyllt upp finns så himla mycket kul att göra i värmland så jag tänker inte bry mig om att blogga faktis..
Känns lite onödigt , jag hoppas ni förstår? MEN om jag får tillgång till en data så är blogga det första jag gör så klart.. jaja , jag tror ni förstår vad jag menar! Men nu ska jag komma fram till saken! jag TROR detta blir mitt sista inlägg innan jag åker. Måste packa och allt resten av dagen , så har inte så mycket att blogga om. Och kameran håller på att ladda för fullt och minneskortet rensas ut , och kamera väskan förbereds , Ska foto för fullt i värmland! Första gången jag är där med min nya kamera ju ; ) Men nu har jag inte så mycket mer att skriva.. Förutom att ni får ha en underbar vecka Och kolla in bloggen nästa vecka när jag kommer hem. Puss!
Postat av: Sofia

Visst är det fint i Värmland! :)



Sv. Tack! Kul att du gillade bilderna! :)

Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

Postat av: PernillaOhlsson

SV: va bra:) du kan kolla inlägget nu:) http://ohlssonsdotter.blogg.se/2010/july/e-med-i-en-tavlingigen.html#comment



tog en ny bild idag o tyckte den blev mke sötare och coolare;)



kram<3

Postat av: Kajsa!

vilket objektiv har du till din kamera ?

Postat av: my :)

nej hur gör man ? :D<3333333




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: