Indigo.


Vilken effekt gillar ni bäst? :D
Postat av: Erika

Hej! Skulle vara jätte snällt om du ville rösta på min skodesign här: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=NFMdkSiYvxfhpdeZK9gQxfpgCLiLniRylbPLtxhfiCAMdelnaF4N#shoeGallery



Om du röstar så kommentera det i det här inlägget: http://lovevampires.blogg.se/2010/july/snalla.html#comment ! Då får du en länk efter tävlingens slut



Om du tycker det här är spam eller liknande så kan du bara radera kommentaren

Postat av: amanda

den längst ner till vänster :) superfin! :D



Skulle du vilja hjälpa mig med att komma på något namn till min katt? haha tycker det är så himla svårt! en tjej är det :) kram

Postat av: Jenny

Jag gillar bildeffekterna som är på övre raden bäst :) Fast egentligen gillar jag alla bildeffekter bäst :)

Postat av: emma

heej kolla in min blogg imorgon för då kommer det vara ett inlägg på vilken header jag ska ha och det skulle vara kul om du skrev vilken du tycker jag ska ha :)



btw: skit fin blogg =)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: