FÄRG ELLER SVARTVITT?



Vad tycker ni? Svartvitt eller färg? Eller karnske båda? :P
Postat av: Elvira

Hej ^^

Jorå de är bara bra sj?

Jag vet inte, fotar inte så jättemkt men kan alltid försöka. Kan se om jag kan ta några bra bilder med systemen i STHLM! :)

Postat av: Jenny

Jag tycker svartvitt :)



Svar på din kommentar: Varsegod själv dom där bilderna va rätt snygga (dom där med hästen på) :)

Postat av: Felicia

Färg va finast.

Men båda är fina! :)

Snygg blogg! kram// FeliciaStenberg

Postat av: Markus

har lagt till dig nu :D

Postat av: Markus

jag har lagt till dig nu :D

Postat av: my :)

hej ass snygg blogg !

jag är med i en tävling ,

det skulle uppskatas om du röstade på mig,

ni är jätte gulliga om du gör det!

gå in på min blogg och rösta tack snälla !<3

Postat av: Markus

okey :D

Postat av: PernillaOhlsson

tycker den med färg ser mke mer levande ut:)

men jag undrar vad du tycker om alla bilder jag tar?

om jag ska tänka på nåt el så. min syster vill att jag ska ta ett kort som hon kan ha i sitt rum och sånt, men jag har aldrig fått höra att jag e bra på att ta kort från någon annan så skulle vart kul att få höra vad du tycker(om du nu svarar på detta) btw, hur mår du annars?:)



kram<3

Postat av: PernillaOhlsson

SV: tack:) roligt att höra, men mamma o pappa skulle aldrig gå med på att köpa en riktig canon kamera till mig^^

men funderar på att önska mig den när jag fyller år, man kan ju alltid önska sig el?;)

btw, jag mår bara bra:D(A)

följa varandra på bloglovin?



kram<3

Postat av: MYMiC

haha aw, jag är sämst på att ta kort, men kan skicka en bild ändå xDD



Tyckte det var lika snyggt med färg som svartvitt ^^



Kram!

Postat av: Amali

Begge deler var fint, men jeg likte med farger best :)

Postat av: mk

hej,jadå allt e bra med mig :)

hur är det själv? ah kanske är med,

Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Grymt fina bilder! :D tycker båda var fina men tycker bäst om den med färg! ;) var somrigare och sådär :)

Postat av: PernillaOhlsson

sv: okej(: jag fotar med en samsung ES15 rosa;) fick den förra året när jag fyllde år men den har redan gått sönder lite, batteriet funkar tyyp inte o sånt. min faster har lika dan o hennes e oxå så. funderar på att fråga samsung ifall de värkligen ska va så;/ jag har inte tappat den kameran nån gång så de e grymt dålig kvalitet. hahaa o på vissa kort kommer de en stor svart fläk på:P

har lagt till dig nu:)



kram<3

Postat av: Mia

Jag tycker absolut färg.

Postat av: Hanna

allt bra?=)

Postat av: Magda

sv;

Jodå allt är bra med mig, själv? Fototävling hm.. Tror inte jag är så bra på att ta kort. Kanske någon annan gång ;)

Postat av: Anonym

SV: jag kan vara med, men kan du länka inlägget till mig?

:)

kram<3

Postat av: yen thai

fin blogg !

kika gärna in på min blogg.

kram ! :D

Postat av: Sierra Thompson

fin blogg! :')

Postat av: Caroline

Ang. din kommentar på min blogg:

Hej på dig också! Ja, jag kanske är med! :)

Postat av: marcus

Sv; Jag kollar på tv =) allt bra idag?

Postat av: Elin

Svartvit tror jag :)

Postat av: Jessica

Fin blogg!, Svart :)

Postat av: Josefin , mamma till Theo

Båda var snygga men jag tycker nog ändå att svartvitt var läckrast !




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: