Erik grönwall - parken zoo.














WOW VILKEN GRYM KONSÄR ERIK GJORDE!
Det går inte att förklara så bra han var?!
Cicci o jag köade i 4 timmar i solen , Men seriöst det va han fan värd! Vi höll på att dö i solen. haha
När klockan började närma sig 4 ( Då han började ) Kom  erik ner vid scenen han hade åkt helikopter till parken zoo och parkerade utan för , så stog cicci och jag OMG OMG OMG OMG när vi såg honom :O GUUUUUUUUUU vad snygg han är! Finns inga ord?! Sen började han och konsären va grym , vi ståg längst fram han kollade mig i ögonen! o jag skrek , han sträckte ut handen , jag skrek ennu mer! Han sprang oxo runt i publiken , vilket va grym kul att han gjorde! Efter de va slut , började alla skrika "EN GÅNG TILL" så dom kan han utt och körda han 2 låtar till! :D Efter de var det signering , Cicci och jag gav honom planschen som ni ser ovanför här på bilden, Erik tyckte den va grymt rolig för han började as garva för bilden när han var lite så frågade han om vi bodde i eskilstuna , och han va jätte gullig mot oss! Fick oss en varsin kram oxo för planshen och för våra tröjor som vi hadde skrivit erik på , ni ser den ovan för på bild. Fick en autograf på papper ( Bild ovanför ) Vilket vi fick "Ett stort kram från erik grönwall" :D Tihih , lite stolt är man ju? de va bara cicci och jag som fick de eftersom planschen och tröjorna , de va ingen annan som hadde de så.. Fick en autograf på armen oxo! Oo jag har så mycket att berätta men jag vet inte hur ska jag skriva ner det? Förresten före konsären såg vi erik limo åka förbi när vi satt och vänta på bussen! :D OHHH JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! Den bästa dagen i hella mitt liv , jag är fan kär i erik grönwall! Han är hellt jävla underbar! Kommer absolut kolla på honom igen! Puss på erik <3<3<3<3<3<3

Dagen var bäst!♥

Postat av: ¤emmaericsson¤

sjukt fina bilder!:o :D

Postat av: elin

snygga bilder:)

kommentera gärna i min blogg!

Postat av: matilda

gud vilka bra bilder du fick :)<3

Postat av: Cicci

JAAAAAAH!

UNDERBBAAAAAAAAAAAAAAART!

Bästa dagen i mitt liv!!!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Postat av: Inca

Usch ;o <3

Postat av: lydia

Åh vad fina bilder ! Vad har du för kamera ? :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: