WANTIES

Jag hittade massor utav snygga vår och sommar kläder inne hos Sheinside (länk), som jag hade tänkt att beställa hem. Jag har tidigare beställt hem kläder ifrån Sheinside och jag kan starkt rekomendera sidan, himla bra priser på produkterna och väldigt snygga produkter för den delen också.
Wanties from Sheinside ↓
Collage made by me.
Postat av: Ida Gratte

Snyggt! :)

Härlig blogg också!

Postat av: ♫♪ sandra

tack så mycket :)

Postat av: Rebecca

Hej! Snygg blogg! Behöver hjälp med en sak, kolla bloggen! :)

Postat av: Anita

Snygg väska! :D

Postat av: Moa Andreasson

När du har beställt där, har tull kostnad tillkommit?

Postat av: linda

jätte fina grejer

Postat av: Rebecca

mycket fint ;)

Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

mycket snyggt :D

Postat av: linnea

grymt snygga kläder!

Postat av: emelie andersson

snygga grejer :)

sv: tack så mycket, och desamma :)

Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

Den skinjackan hade nt varit fel att äga!

Postat av: Cecilia

Gud vilket fint linne med tunna ärmar!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: