UR MIN GARDEROB

Det var någon som undrade om jag kunde visa mina två absolut favorit plagg, så här kommer dom. Mitt första favoritplagg är min stickade tröja som kommer från Modekungen som ni sett en hel del här i bloggen, Och mitt andra favoritplagg är min glitter topp som kommer från Bikbok. Som Anvnänds flitig under festligheter ♥
Har ni någon favorit? 
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Hedda Rönnlund

Gud vad snygga tröjor!!

Postat av: Josefine

Åhh vad fina! Älskar den stickade tröjan!

Postat av: Josefine

Åhh vad fina! Älskar den stickade tröjan!

Postat av: SSANNAALICIA

Så fint! ^^

Postat av: Elin Bjurek

Åh vad snyggt! Älskar toppen till höger! :)

Postat av: FELICIA THIEL

åå snygg stickad tröja!

Postat av: leonor broberg

fina kläder!

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

snyggt

Postat av: ida foto. ♛

åhhh så fint!!

Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

så fina!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: