UR ARKIVET

Jag älskar att titta tillbaka i mitt arkiv med bilder, och kunna se skillnaden på mina bilder från då och nu. Nackdelen med att jag i början av Februari (om ca 6 dagar) kommer flytta över min blogg till en egen domän är att hela mitt arkiv kanske inte kommer hänga med då, så försöker sitta och spara dom flesta bilderna jag har här uppe på bloggen nu från 2011,2012 och 2013. Dessa bilder ni ser nedanför är några utav mina spontana favorit bilder från 2012/2013,
har ni någon favorit bild? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) 
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Riktigt fina bilder!

Postat av: Verre

love it! Grymt härliga bilder!

Postat av: Malou

så himla fina bilder allihop!

Postat av: Katarina

så många fina bilder! gillar bloggen starkt, ny följare på bloglovin :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: