TRÄNINGSOUTFIT √

I går så var jag på gymmet med mina vän Cicci som körde ett träningspass med mig, då hon är mer insatt i träning än vad jag är. Träningspasset var extremt roligt och jobbigt så klart, men mest roligt. Så nu har jag tagit tag i det här och skaffat mig ett gymkort och planerat in träningen i min vardag. Så i dag var jag på stan och köpte lite nya träningskläder och ett par bekväma skor. Nya snygga träningskläder höjer ju motivationen lite helt klart! 
Photographs&Editing: Annis (ME) 
Postat av: Hanna

Så kul att shoppa träningskläder!

Postat av: isabella

Snygga skor! :D

Postat av: Linda

jätte fint!

Postat av: Josephine

Vilken söt tränings outfit... Mst verkligen köpa nya träningskläder jag med! Haha, jättefin blogg förresten.

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

nice

Postat av: Linda

tack igen ;)

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Snyggt!

Postat av: Jenny Karlsson

snyggt, skorna är ju bara att dö för!


Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586
Ber även om ursäkt om du inte gillar dessa kommentater.

Postat av: milina.blogg.se

snyggt :)

Postat av: Ebba ♥

Åh vad snyggt!

Postat av: Verre

Lycka till med träningen!! :) Du

Postat av: EMILIA LUNDGREN

Jag älskar sport! Bra kläder.:)

Postat av: EMILIA LUNDGREN

Jag älskar sport! Bra kläder.:)

Postat av: Anders

Du är ju för söt!! ♥
Motivationen borde vara hur man förbättrar sina resultat. ;)

Postat av: Julia [Foto & Vardag]

Gud vilka snygga skor! Vars har du köpt dom? :) Kram♥

Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

snygga kläder!

Postat av: Lisa Radojewska

Åh snyggt, kämpa på!

Postat av: Malin

Härligt med rosa!

Postat av: nikolina

snyggt!!

Postat av: Linn

Jättesnygga skor :)! Det andra var också fint :)!

Postat av: extravaganzaa.blogg.se

Så roligt med träningskläder. Längtar tills jag ska köpa nya i vår :)

Postat av: Fanny

Åh de skorna vill jag ha, så snygga!

Postat av: leonor broberg

snygg!

Postat av: matilda

Snyggt!

Postat av: astrid

SÅÅÅ SNYGGA TRÄNINGSKLÄDER

Postat av: Cissi Larsson

Vad härligt att du får in träning i din vardag, det är så bra! Och så kul :) Fina träningskläder också, kör hårt nu! :)

Postat av: vilma

Favorit linnet helt klart, jag har samma och det är såå skönt!

Postat av: Emma

Åh vilka snygga nikeskor!! Vad heter dom? :)

Postat av: Sandra

Jättefin outfit!

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

Postat av: Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Postat av: Suz

Du har verkligen en jättefin blogg, älskar alla din bilder! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: