TÄVLING: VALFRI TO DIE FOR BIKINI

Jag har fått äran att tävla ut en valfri To die for bikini till er från todiefor.se, både här på bloggen och på min instagram (aaannnis). För att vara med och tävla här på bloggen så ska du gilla Todiefor facebook (länk) eller gilla @todieforswimwear på instagram och sedan lämna en kommentar till detta inlägg där du berättar namnet på vilken bikini du vill vinna och vilken storlek.
Glöm inte att skriva med din mailadress! Tävlingen avslutas om tre dagar,  lycka till! ♥
TÄVLINGEN AVSLUTAD, GRATTIS TOVE! Kolla din mail.
Sponsrat inlägg.
Postat av: svea ~ maveidesvea ★

Jag är gärna med!
- Gillar dom på facebook med namnet Svea Westerlund
- Om jag vann så skulle jag vilja ha den här bikinin http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/thinking-of-you-set.html i storlek Small :)

Postat av: Stina Mattsson

Jag skulle vilja vinna Sugar daisy med storlek S i underdelen och M i överdelen! :)

[email protected]

Postat av: Josefina

Jag skulle jättegärna vilja vinna "Hips don't lie" i storlek XS i underdel och S i överdel, skulle vara perfekt då jag ska utomlands på lovet :)

Postat av: Matilda Jansson

Hips Don't Lie, stl small, har gillat på fb!

Postat av: Mia

Jag skulle vilja vinna "Thinking of you"
överdel: M
underdel: S
gillar dom sen länge på facebook :)

Postat av: Em

Hejhej vad kul! Jag är med och önskar bikinin "LOLA" Med storlek medium/large på toppen och medium på underdelen!! :D

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Men åh vilken rolig tävling, jag är helt klart med! Har sedan lång tid tillbaka gillat To Die For på facebook och om jag vann skulle jag vilja ha Summer Breeze i storlek S :)

Postat av: Therese

Monday Lily får gärna följa med mig på smekmånad i Florida :) Om jag vann skulle jag vilja ha stl Small i överdelen och extra small i underdelen :)

Postat av: My Thulin

jag är med :D vill vinna hip's dont lie i storlek s

Postat av: Rebecca Lundqvist

Vill vinna Monday Lily, M i top, S i nederdel :D

Postat av: Josefin Norlén

Jag har gillat :)
Jag vill vinna Hips don't lite.
Storlek S på båda :)

Postat av: FELICIA-

Hips Don't Lie (Set)- heter bikinin jag skulle vilja vinna! Storlek s på överdelen och xs på underdelen :D
(Har gillat deras facebook sida!)

Postat av: Julia Johansson

Thinking of you
top: S
bottom: S

Postat av: Emma

Åh, vill så gärna vinna en sådan här finis! I storlek har jag mellan A-B-kupa på toppen och storlek small på underdelen. Valet står mellan Hips don't lie och only you, båda är sjukt fina…..

Postat av: Julia Ivarsson

Vill jättegärna vinna Sugar Daisy, storlek small på båda delarna :)

Postat av: Josefin

Jag vill gärna vinna bikinin Just A Wish och nederdelen storlek Medium, överdelen storlek Large :)

Postat av: Tove

Åh! Hade verkligen blivit så lycklig om jag vann Monday Lily, L i överdel och M i underdel. Toppen med denna tävling :) Hade sååå behövt en ny bikini och denna är ju bara så fin! [email protected]

Postat av: Ida Lindborg ♡

Måste bara fråga, när avslutas de andra två tävlingarna som du har haft hihi? :D

Jag är med och har gillat på facebook! Om jag hade vunnit hade jag velat vinna den rosa bikinin, älskar den! Jag har nog storlek 36 i bikini, har ingen aning, har glömt! men vet i alla fall det om jag har vunnit sen! :D Håller tummarna! Kram

Postat av: fotografhilda.blogg.se

Följer på instagram.
Hade velat ha denna http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html i storlek TOP: Large(c-d) och BOTTOM: Large! :)

Postat av: fotografhilda.blogg.se

Följer på instagram.
Hade velat ha denna http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html i storlek TOP: Large(c-d) och BOTTOM: Large! :)

Glömde skriva mejl innan:
[email protected]

Postat av: Hanna

Rolig tävling! Jag skulle vilja vinna biknin Spellbound stlek m/l i toppen och stlek m/38.

Postat av: EMILIA LUNDGREN

fin blogg^^
i like it!;*

Postat av: Linnea

Skulle bli jätteglad om jag vann denna http://www.todiefor.se/swimwear/only-you/only-you.html
Storlek S i båda delarna :)

Postat av: Mimmi Rosén

http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/thinking-of-you-set.html

storlek small i båda :D har gillat på Facebook! :D

Postat av: Malin Svensk Björck

Hej!
Jag gillar redan på Facebook, Malin Svensk Björck.
Om jag har turen med mig skulle jag vilja vinna den här bikinin:
http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html
Diskret, men med det där lilla extra :-)
Skulle behöva stl. L upptill och stl. M nertill.
Ha en underbar vecka!
Mvh
Malin

Postat av: Malin Svensk Björck

Hej!
Jag gillar redan på Facebook, Malin Svensk Björck.
Om jag har turen med mig skulle jag vilja vinna den här bikinin:
http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html
Diskret, men med det där lilla extra :-)
Skulle behöva stl. L upptill och stl. M nertill.
Ha en underbar vecka!
Mvh
Malin

Postat av: Hanna :)

Hej! Jag skulle heeeemskt gärna vilja ha den rosa som finns på bilderna i inlägget! I sådanafall i storlek XS eller 34 :) Dom var ju superfina!

Postat av: Camilla

Jag är med!
Gillar på facebook sen tidigare (Camilla Jonsson)
Om jag vinner vill jag ha Hips don't lie i storlek M på överdelen och S på underdelen :)

Postat av: Elvira @elviirad

Jag vill vinna thinking of you bikinin i strl 36 :)
Följt deras insta btw

Postat av: Viruzyao

Hej, jag är med! ;)
Skulle vilja vinna Just A Wish Set i stl Small uppe och nere! ;)
Följer redan @todieforswimwear på Insta :)
Kram! ;)

Postat av: Saragunmarie

Jag gillar på FB (Sara Westerlund)!

Jag vill gärna vinna bikinin "Summer Breeze" men överdel i strl S och nedredel i strl L.

Den skulle va sjukt fin till sommarn! <3

Postat av: Emma

Jag skulle vilja vinna bikinin "Hips don't lie" i storlek S! Så otroligt snygg! Gillar dom på facebook också! :)

Postat av: Anna Eiderbrant

Åååh! Jag vill jättegärna vinna bikinin Madalynn, i storlek Small. Snacka om att vara To die for!
Håller tummarna :D
Mvh Anna

[email protected]

Postat av: Liie

Gillar redan på fb (Liie Larsson) och jag skulle inte ha något emot att vinna Monday Lily i storlek small :)

Postat av: Wilma

Hej!
Jag skulle älska att vinna "spellbound" !
Top strl: Small
Bottom strl: Small

Postat av: Olivia

Nu har jag gillat på facebook och instagram :)
Jag har förälskat mig i den rosa bikinin som du har en bild på, den är såååå fin! Länk: http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html
Jag skulle vilja ha storlek M på överdelen och S på underdelen. Kul tävling och underbar blogg! :)

Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar.
De är ju så fina. :)

Gillar To Die For på FB: Frida Bergner
Följer todieforswimwear på Inste: fridabergner

Jag skulle jätte gärna vilja vinna Hips Don't Lie Set.
Str: Topp: Small. Trosa: Medium

http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html

Postat av: Julianna

Åh vad glad jag blir! Jag ska till Dubai på sportlovet och skulle så gärna vilja ha med mig en ny bikini för att känna mig lite snyggare, nu när man är så blek på vintern haha.. Och har så läänge gått och suktat efter någon av To Die For's sockersöta varianter! Så skulle verkligen betyda mycket att vinna en! Jag både följer todiefor på instagram och facebook nu. Och jag tycker att modellen Hips Dont Lie är som finast och tror att medium i båda skulle passa mig!

Postat av: Caroline Lundberg

Jag är helt klart med!! Vill gärna ha bikinin som heter "hips dont lie" i storlek small!
[email protected]

Postat av: Ida

Härligt med lite roliga tävlingar! Gillar på facebook och det skulle inte sitta helt fel att vinna modellen "ONLY YOU" :)! M på överdelen och XS på underdelen. Håller alla tummar och tår!

Postat av: sandra

Är gärna med!
Gillar på fb!
Skulle vilja vinna denna: http://shop.textalk.se/en/article.php?id=27348&art=12006238

Postat av: jenny :)

Åh vad rolig tävling! :D

Om jag vann skulle jag vilja vinna http://www.todiefor.se/swimwear/lola/lola.html supernygg verkligen! Skulle vilja ha storlek Small i både underdel och överdel :)
Jag följer dom på Instagram :D

min mail: [email protected]
kram!

Postat av: Linda Henriksson

summer breeze!! storlek xs i underdelen och s i överdelen :) mail: [email protected]

Postat av: Lovisa karlsson:)

Jag är med! Har skickat ett mail till dig! :)

Postat av: Emma L

Hips dont lie, storlek xs!

Postat av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är gärna med och tävlar. Har inte fb så har gillat på instagram istället (patriciacederblad).
Jag hade velat vinna Hips Don't Lie Set

Postat av: klara

1. har gillat fb sidan
2. skulle vilja vinna Hips dont lie, strl M i överdelen och S i underdelen! hoppas jag vinner, kram.

[email protected]

Postat av: Josefin

Jag är med och har gillat dom på Facebook! Skulle gärna vilja vinna Summer Breeze i storlek medium :)

Postat av: Emma

Jag vill gärna vinna http://shop.textalk.se/en/article.php?id=27348&art=14672170 i storlek i överdel S A/B och i underdel S 34/36!

eller http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/thinking-of-you-set.html i storlek M i överdel och S i underdel!

Postat av: annie

Jag vill gärna få bära " monday lily" i sommar! St. s på underdelen och m i överdelen! :) Har gillat på fejjan och följer på insta :D Mailen är: [email protected]

Postat av: Linda

Jag gillar dom på instagram (lindaekblad) och om jag skulle vinna skulle jag välja "Hips Don't Lie Set" med storlek small på överdelen och extra small i underdelen.

Postat av: Victoria Holmqvist

Jag skulle vilja vinna bikinin To Die For och storlek L på överdelen och storlek M på nederdelen! Håller tummarna, är så himla fin bikini :)

Postat av: MALIN

jag har gillat dom på facebook och följer dom även på instagram, jag skulle vilja vinna "hips don't lie" i storlek S :) KRAM

jag har en likadan tävling som du kan vara med i ju ;)

Postat av: Emma Wiesel

Hej!
Jag har gillat facebook sidan och om jag vann skulle jag vilja vinna bikinin "Only you".
Överdel: Smal.
Underdel: Extrasmall.
Kram! :)

Postat av: Linnea

Jag är med;) -jag vill ha Hips Don't Lie Set i storlek XS på både under och överdelen! Jag har gillat deras facebook sida och följer dem på instagram. Sjukt fin blogg du har!

Postat av: Emelia

Hej!
Oj, har kollat in dom bikinisarna i säkert ett år. Dom är så fantastiskt fina!!!
Jag drömmer om att vinna min favorit bikini som heter Hips don’t lie.
Kram Emelia

Postat av: Emma L

Åh vad rolig tävling!!
Jag skulle vilja vinna "Hips don't Lie" i storlek S.
Har gillat deras facebook sida så nu håller jag tummarna!

Postat av: Julia Hajdu

Är med! Skulle så gärna vilja vinna Sugar Daisy! Varit en favorit länge nu :D

Postat av: Olivia A

gillat och skulle valt summer breeze!=)

Postat av: Rebecca Ericsson

gillat och skulle valt summer breeze!=)Jag är med och tävlar! Jag skulle vilja vinna ”sugar Daisy! :)

Postat av: Kajsa Landqvist

Jag skulle vilja ha "Hips don't like" i storlek S.
Riktig snygg.

Postat av: Rebecca Ericsson

Åh de är ju så fina, Har alltid tyckt att ”Gone to Cali – white” är snyggast! Det hade varit perfekt att få en ny bikini inför min resa till Gran Canaria!:)

Postat av: Caroline Lundberg

Heej!! Jag skulle så gärna vilja ha "hips dont lie" i storlek s! Har gillat på fb!

Postat av: Linn L

Jag har gillat på facebook och den jag hade valt skulle vara hips don’t lie :)

Postat av: Moa Corse

Kul tävling snygging!
Om jag skulle vinna, vill jag nog ha modellen ”thinking of you”! Riktigt söt :D
Kram

Postat av: Amanda

Har gillat och jag skulle vilja vinna Hips dont lie! :D

Postat av: Julia

Skulle vilja ha Hips dont lie set! xs på underdelen och s på överdelen. Velat ha den jättelänge men min plånbok tillåter inte det tyvärr. Hoppas jag vinner. Kram!

Deras sida på facebook är gillad sen länge tillbaka!

Postat av: Hanna Magnusson

Nu har jag gillat deras facebooksida och jag skulle vilja vinna hips don’t lie :)

Postat av: Hanna Törn

THINKING OF YOU i storlek S på båda delarna! Så himla söt den var.
Gillar redan sidan på fb så nu håller jag tummarna riktigt hårt.

Postat av: My törnqvist


Naomi - storlek M i båda delarna.
Grymt bra tävling, vill så gärna vinna!

Postat av: Jessica Jonsson

1. Done!
2. Summer Breeze Set! :) Sjukt snygg!

Postat av: Amanda Larsson

Hej! Jag skulle vilja ha Hips don’t lie set! :-)
Hoppas verkligen på att vinna!

Postat av: Eddie

Thinking of you set :)

Postat av: Benjamin

Thinking of you set :) Till min flickvän ;)

Postat av: Martina

Har gillat! Skulle jättegärna vilja vinna Hips Don’t Lie i strl S i toppen och strl M i underdelen!

Postat av: Camilla

Vilken dröm, har precis kommit igång med träningen och det här skulle vara en super motivation till att fortsätta träna och slita för att få tillbaka min kropp!
Har gillat och tycker att Monday Lilly är magsikt fin!
Kram Agnes

Postat av: Victoria

Jag är med och om jag vinner vill jag så gärna ha ''Moday lily'' i storlek S på båda delarna!
:)
har gillat på fb

Postat av: Jenny

Skulle jättegärna vilja gå runt med den söta bikinin ‘Thinking of you’ i sommar! :) Håller tummarna nu!

Postat av: Amanda

Jag är med! :) Vill gärna vinna Hips Don’t Lie bikni!

Postat av: Sofie

Only You Set , tänk att ha denna i sommar ;)

Postat av: Helene

Thinking of you set <3

Postat av: Libro

Thinking if you set, jag vill ge den till min underbara flickvän i present, för hon tjatar om den hela tiden :)

Postat av: Linnea

Hejhej, modellen jag vill ha är ”Hips don’t lie” :)

Postat av: Emma

Hips don't lie, storlek small på båda delar!:) facebooksidan är gillad!

Postat av: Anna

åh så kul :) hips dont lie i storlek s :)

Postat av: Erica Fridman

Om jag vann skulle jag vilja ha "Hips don't lie", överdel i storlek M och underdel i storken S. Har även gillat på facebook! :)

Postat av: Frida

Gillat to die for sen tidigare!:)
Önskar mig att vinna modellen som heter ''Lola'' i storlek S på båda delarna:)

Postat av: Elsa

Åh ja! Dessa bikinisar är ju bara dösnygga!!
"Only you" är min favorit och den skulle jag gärna bära i storlek S i överdelen och XS i underdelen!
Kramis

Postat av: Josefin

Hej! Summer breeze skulle jag vilja vinna! :) Storlek M på båda delarna.

Postat av: Emmelie

"Monday Lily set" i storlek Xs/s vore ju gör Nice att vinna!

Postat av: Nelley

älskar denna tävlingen! jag skulle vilja vinna storlek S i toppen och M i underdelen. jag har gillat på facebook :)

Postat av: Inka

Jag skulle vilja vinna Thinking of you storlek M!

Postat av: Monica E

Jag skulle vilja vinna Lola S! :D <3

Postat av: Linda

Summer Breeze, xs i underdelen, s i överdelen! :)

Postat av: Amanda

Om jag hade turen och vann så skulle jag vilja ha Hips Don't lie. Storlek M i överdel & S underdel. :-)

Postat av: Emma jernstig

Åh vad kul! Deras bikinis är verkligen ”to die for”! Jag skulle välja bikinin hips don’t lie, hade varit helt perfekt till sommaren.
Skulle vara superkul att vinna! Kram

Postat av: Lisa

jag är med! ”thinking of you” skulle jag vilja vinna om jag vann! :D

Postat av: Matilda Ängström


Hej om jag skulle vinna så hade jag valt ”summer breeze” tycker att den är så himla snygg!

Postat av: Polina

”Sugar Daisy Set” …hade varit perfekt till brännan och kommande resan till Bali! Håller tummarna :))

Postat av: Jenny

Svårt att välja när alla är superfina, men skulle valt Summer Breeze Set :)

Postat av: Kajsa

Jag skulle vilja vinna ”thinking of you” och jag har gillat deras facebooksida :)

Postat av: Jennifer

Hips don’t lie. Sjukt snygg:) har gillat deras facebooksida också:)

Postat av: Jessica

Jag skulle vilja vinna Monday Lily -> http://www.todiefor.se/swimwear/monday-lily/monday-lily-set.html
Har även gillat deras facebooksida, sjukt snygga bikinis (a)
Riktigt snyggt med enkelt vitt när man är brun till sommaren ;)

Postat av: Elin

Monday Lily! Så fina bikinis det fanns 😍

Postat av: Anna

Har gillat, skulle gärna vilja ha ”thinking of you” då det är så himla fräscht med vitt till en solbränd hy!

Postat av: Amanda

Gillat och klart!
Skulle väldigt väldigt gärna vilja vinna Monday Lily i storlek large på överdelen och medium på nederdelen :) pusssss

Postat av: Carolina

skulle gärna vilja vinna "Naomi" i storlek S :)
kramkram!

Postat av: Anna

Hejsan! Jag skulle vilja vinna hips dont lie, sjukt fin!

Postat av: Anastasia

uger Daisy gul i storlek s skulle vara så himla fint på sommaren! Har gillat på fb också! Kram kram

Postat av: Wlma

Sjukt grym tävling!
Har gillat på facebook och om jag skulle vinna (vilket jag verkligen hoppas att jag gör) så skulle det gärna få bli Hips don't lie, storlek S i båda delarna :)
Håller tummarna nu! Kram!

Postat av: Hanna

Herregud älskar de bekinisarna!! Önskar mig Hips don't lie, S i överdel och xs i underdel!

Postat av: Linnea

Hips dont lie, storlek small:) kram

Postat av: Ninni

Jag skulle gärna vilja ha ”thinking of you”, den är såå snygg. Puss!

Postat av: Matilda

Hej jag har gillat deras fb sida :)
Om jag skulle vinna (vilket jag oftast har otur med) skulle jag vilja ha hips don’t lie :)

Kram Matilda

Postat av: Linnea

Hej jag är med och tävlar vill vinna bikinimodellen ”hips don’t lie” i strolek small. Kram :)

Postat av: Matilda

jag skulle vilja vinna modellen ”Only You”! Nu är det väl bara att hoppas på det bästa.

Postat av: Eva

”Gone to Cali” i vitt är rena drömmen!😍 Den skulle varit riktigt fint till sommaren med en riktigt fin kropp som belöning för all träning! 😊

Postat av: Emma Karlström

Hej! Jag skulle vilja vinna ”Hips Don’t Lie Bottom” i storlek small och jag har gillat To die for på facebook :)
Kram

Postat av: Julia

Blev superglad och ivrig när jag såg den här tävlingen, jag skulle vilja ha den rosa/mörkrosa hips dont lie, är förälskad i den och har spanat in den riktigt länge. Tack för en superbra blogg!!:D

Postat av: Annie

Hej! har gillat fb-sidan :D Jag skulle vilja vinna ”Suger Daisy modellen” <3

Postat av: Agnes

Hej! Skulle sååå gärna vilja ha ”hip’s don’t lie”<3

Postat av: Johanna

Vill vinna like an angel set. Perfekt bikini att visa upp sin nya kropp i!

Postat av: Anna L

Jag är med och har gillat på facebook :)
Om jag vinner vill jag ha Naomi!

Postat av: Aatrid

”Thinking of you” http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/
:D

Postat av: Sandra

”Thinking of you”, ursnygg :)

Postat av: Sophie

Har gillat och skulle gärna vilja ha en Thinking Of You! :)

Postat av: Emilia

Vill så gärna vinna en ”thinking of you” :)

Postat av: Hanna

Fräsigt med gult och snyggt till brännan - Sugar Daisy Set – Yellow. skulle jag vilja ha!

Postat av: Hanna

Jag har gillat deras facebook sida och jag tyckte thinking of you var helt klart finast :’)
så den skulle jag gärna vilja vinna ^^

Postat av: Jennifer

Hej!

Jag gillar deras Facebook- sida sedan tidigare. Jag skulle jättegärna vilja få chansen att vinna ”Thinking of you”, den är såå fin!

Kram

Postat av: Johanna

Skulle vilja vinna ‘hips don’t lie, superfin är den!

Postat av: Pernilla

Gillat sidan på Facebook och min favorit bikini är sugar Daisy, suttit och letat efter en fin gul bikini tills jag åker utomlands snart och denna var ju perfekt!!! :))

Postat av: Mari

Gillat sedan innan! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ”Hips don’t lie” sjukt snygg! Kram

Postat av: Kajsa

Jag har gillat deras sida på fb! Sugar Daisy Set – Yellow fastnade mina ögon helt klart för. Wow säger jag bara – den skulle jag mer än gärna vilja bära på stranden i sommar!

Postat av: Sanna

Fyfan va söt ”Thinking Of You” är! skulle så gärna vilja vinna den!

Postat av: Evelina

Spellbound. :))

Postat av: Jossan

hips don’t lie all the way!! Har velat ha en sån sjukt länge men alltid tyckt att 500 spänn för en bikini är lite för dyrt för min ekonomi haha.. Kram!
http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html

Postat av: Amanda

Jag har gillat sidan och deltar gärna. Vill ha denna bikini http://www.todiefor.se/swimwear/thinking-of-you/ :)

Postat av: Sandra

Hej! ”Hips don’t lie” i storlek M skulle göra mig överlycklig! :)

Postat av: Eriana

Jag gillar deras sida på facebook och jag skulle vilja vinna modellen ”thinking of you”, överdel strl S och underdel strl M :)

Postat av: Linnea

Hej jag skulle vilja vinna http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/ hops dont lie!

Postat av: Vedela

Brun bränna tillsammans med neongult kan ju inte bli annat än bra om du frågar mig. Sugar Daisy yellow!

Ha en fin dag. Kramar♡

Postat av: Matilda

jag är med och om jag vann skulle jag välja ”Only You” :)
kramar

Postat av: Isabelle

Åh vilken rolig tävling! Jag är med! Älskar dessa bikinisar.
Jag gillar To die for på facebook och har gjort ett tag redan.
Om jag vann skulle jag välja Sugar Diasy:
http://www.todiefor.se/swimwear/sugar-daisy/
- just för att jag älskar gult på sommaren när man är brun.

Postat av: Josefin

Jag har gillat och vill vara med och tävla.
Denna vill jag vinna: http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html

Postat av: Josefin Andersson

Gillat och jag skulle vilja ha spellbound set ;D

Postat av: Moa

Hej :) Jag har inte facebook så min pojkvän gillar sidan istället, hoppas att det är okej och att jag fortfarande kan tävla. Om jag skulle vinna så önskar jag mig den som heter Miami dream set, en gul bikini för ingen färg gör sig så glad som gul! Ha det gott!

Postat av: Lovisa

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja vinna ‘only you’ bikinin! Du är en så himla bra förebild! Keep it up! Kram<3

Postat av: Sofie

Hej! Skulle vilja vinna thinking of you med storlek S i båda delarna :)
De är så fina!

Postat av: Fanny

Underbara!!! Jag vill vinna 😃😃😃
Jag har gillat på Facebook och skulle vilja vinna en wimbledon med storlek small i båda delarna

Postat av: Ida

Har gillat facebooksidan och vill gärna vinna bikinin Naomi i storlek S :)

Postat av: Ida

Har gillat facebooksidan och vill gärna vinna bikinin Naomi i storlek S :)

Postat av: Ida

Har gillat facebooksidan och vill gärna vinna bikinin Naomi i storlek S :)

Postat av: Ida

Har gillat facebooksidan och vill gärna vinna bikinin Naomi i storlek S :)

Postat av: Lisa

Jag skulle vilja vinna sugar daisy i storlek S!

Postat av: Emma

Hej! :D gillat och jag älskar modellen ”gone to Cali ” i vit <3 storlek medium :D puss

Postat av: Moa

Hej! Har gillat och skulle gärna vilja vinna summer breeze!! :D

Postat av: Sofie

Summer breeze i strl S!

Postat av: Ebba

Sugar Daisy är min drömbikini från to die for!

Postat av: Alicia

Helt klart ”Summer Breeze”! :-)

Postat av: Ebba Larsson

ÄLSKAR ”hips don’t lie” och hade blivit suuuperglad om jag vann den!!

Postat av: Natta

åhh, älskar verkligen alla modeller men den jag velat ha suuuper länge är ”thinking of you”. Tycker den är så sjukt snygg men har aldrig haft ekonomin att beställa hem den. Nu när jag börjat träna så skulle den vara perfekt!!

Postat av: Emma

Är med och tävlar! skulle vilja vinna summer breeze

Postat av: Vilma

gillat och hoppas på att vinna en thinking of you!

Postat av: Olivia


Hejj!!! Jag vill JÄTTEgärna vinna ”hips don’t lie” :-) kram

Postat av: Lina S

Jag skulle hemst gärna vilja vinna ”hips dont’t lie” :)

Postat av: Jennifer

Har gillat och skulle helt klart vilja vinna en ”hips don’t lie” ! :D

Postat av: Anna

Jeg vil veldig gjerne vinne thinking of you :)

Postat av: Ellinor

Hallåj, skulle vilja vinna Hips don’t lie! :)

Postat av: Erica

Skulle vilja vara med & tävla om Thinking of you!

Postat av: Felicia

Alla är ju suuuupper fina men tycker om ”Monday Lily” väldigt mycket. Håller tummarna! :)

Postat av: Hedda

Jag är med och skulle älska att få ha på mig ”thinking of you” i Grekland i sommar :)

Postat av: Malin

Har gillat deras sida och är gärna med och tävlar! Skulle valt hips don’t lie om jag vann :D

Postat av: Nellie

Jag har gillat och valt summer breeze! hoppas jag vinner!!

Postat av: Emilia

Thinking of you i storlek s i båda delarna :)

Postat av: Jessica

Like an angel gillar jag bäst!

Gillar som jessica sundberg1

Postat av: Hanna

Har gillat på facebook och jag skulle vilja vinna Sugar Daisy Set-Yellow!

Postat av: Jenny

Skulle jättegärna vilja vinna Hips Don’t like, snyggaste bikinisen överlägset! Har gillat på Facebook också :)

Postat av: Anna

Jag har gillat och skulle vilja vinna Sugar Daisy Top/Bottom :) Perfekt ”morot” för att slipa sommarformen!

Postat av: Anna

Åh jag är med!! Har bokat resa med pojkvännen så det vore helt perfekt, skulle bli så himla glad om jag fick bära denna på stranden – modellen ”Lola” väljer jag! :)

Postat av: Anna

Jag får väl ta chansen att vinna min drömbikini när det är min födelsedag idag och snart åker till Mexico.
Jag gillar sen länge To Die For Swimwear på FB, Tina Carlström.
Min favorit är Lola!

Postat av: Medeleine

Har gillat!
Gillar ”hips don’t lie” bäst! :)

Postat av: Sandra

Har gillat och vill vinna wimbledon!

Postat av: Kajsa

Har likeat på facebook! Min stora favorit är Lola! :)

Postat av: Julia Lilje

Hallå där! Jag är gärna med, har gillat på facebook, heter Julia Lilje där.
Det hade varit grymt om vann, skulle vilja vinna LOLA. Tänk till sommaren, då är jag halvvägs till min drömkropp.
Kram!

Postat av: Evelina

Har gillat!!
Naomi

Postat av: Jenny

Vilken bra tävling. Nu längtar jag efter sommaren och lite sol. Den modellen som jag gillar mest och skulle vilja vinna är Lola. Den skulle vara perfekt till min bruna sommarkropp!

Postat av: Michelle

Kul med tävling! Om jag skulle få chansen att glida runt med en to die for bikini på beachen skulle det bli Summer breeze i stl M ! :)

Postat av: Josefine

Gillat och skulle gärna vilja vinna Spellbound set

Postat av: Amanda Andersson

Har gillat sedan tidigare som Amanda Fesk Andersson.
Har jag turen att vinna vill jag gärna ha Sugar Daisy.

Postat av: Susane

Hej!
Åhh vad man längtar till sommaren nu :)!!
Jag vinner gärna super snygga LOLA bikinin i blått. Har gillat och Delat på Facebook.

Med vänlig hälsningar och Trevlig helg/ Susan

Postat av: Marita

Gillat sidan, om jag vann skulle jag vilja ha bikinin Lola som är otroligt snygg!

Postat av: Kajsa

Den supersnygga modellen Lola skulle ge mig inspiration till att träna bort det som är kvar av bebismagen från i somras och förhoppningsvis lura ut mig på stranden så jag får glida runt och vara glammig! Hihi.

Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar :)

Gillar To Die For på FB: Frida Bergner
Jag önskar gärna vinna Naomi Set: http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html

Kram/Frida

Postat av: Olivia

Monday Lily Set får gärna följa med på min bröllopsresa i April:)
Jag har gillat på fb.

Postat av: Fanny Andersson

Jag har gillar och skulle vilja vinna den här http://www.todiefor.se/swimwear/naomi/naomi-set.html

Postat av: Annika Nilsson

Jag har gillat på fb och jag skulle jättegärna vilja vinna hips don’t lie:)

Postat av: Petra

Hejsan!
Jag gillar på Facebook och önskar mig Hips don’t lie! =)
Jag skulle känna mig amazing i sommar, <3

Postat av: Nelly


Jag är med och tävlar! :)

* Gillar To Die For på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)
* Jag skulle vilja vinna ” Summer Brezee ”

Perfekt med en bikini som motivation till att träna och kunna se snygg ut i den i sommar! Motivation är precis vad jag behöver!

Postat av: Alice

Jag gillar sidan från innan som Alice Johansson
Jag skulle vilja vinna modellen Lola :)

Postat av: Monica Ericson

Åh så otroligt söta bikinisar! Jag har gillat To die for på Facebook och sjävklart följer jag dom på Instagram. Om jag skulle få chansen att vinna en av dessa, skulle det bli Summer Breeze set Överdel: L Underdel: S Nu håller jag tummarna :)
Tack för en grym blogg Annis!

Postat av: Linnea Broberg

Skulle vilja vinna modellen only you!

Postat av: Felicia

Gillar på fb. Älskar bikinin Summer Breeze ;)

Postat av: Michelle

Jag har gillat på facebook! <:
Jag skulle mer än gärna velat vinna setet "Naomi"

Postat av: Carola

Gillar på fb, Annica Nilsson

Jag skulle vilja ha Thinking of You Set :) sjukt snyggt..

Postat av: Millah

Gillar såklart på FB och drömmer om ett Hips don’t lie set <3

Postat av: Natta

Jag skulle vilja vinna ”Thinking of you” :)
Har gillat på facebook!<3

Postat av: Erika Olsson

Tokgillat!
En Lola bikini tack ;)

Postat av: Emma

1. Gillar på fb!
2. LOLA! ♡

Postat av: josefine Engström

Jag vill ha hips don't lie, underdel M och överdel L! :) puss

Postat av: Linda

Jag hade viljat vinna "Hips don't lie" i S(överdel) och M(underdel) :)

Postat av: amanda

jag vill vara med och skulle vilja vinna hips dont lie :D

Postat av: Nicole

En thinking of you
Underdel:xs
Överdel:xs❤️
Följer dom och har gillat dom

Postat av: MissLie - Fucked up

Åh, är gärna med. Kul att du tipsade om tävlingen. Jag gillar på FB och jag skulle vilja vinna Hips don't lie i storlek L. :)

Postat av: Emma Törnblom

Gillat på Facebook :)
Jag vill gärna ha 'hips don't lie'
Storlek S i underdelen & M på överdelen!

Postat av: Stina Juntti

Åh vad kul, jag är med. Har gillat på facecbook.
Jag vill gärna vinna 'Hips don't lie'
Storlek xs på underdelen och storlek medium på överdelen. Hade varit så grymt härligt att vinna, och ha den ur läckra bikinin till sommaren.

Postat av: Jenna

Hade velat vinna "summer breeze" i XS ♡
Har gillat på Facebook, heter Jennifer Carlsson!

Postat av: Therese

Bikinin thinking of you (är typ besatt av att kolla på den..) Storlek M på överdelen och S på nederdelen, skulle jag väl tro!

Postat av: Alexandra Ekstrand

Hips dont lie, har gillat på facebook :) tack för en bra blogg!

Postat av: kexin

Skulle vilja ha hips dont lie i storlek s både uppe och nere! :)

Postat av: Sabina Zander

åhh vad roligt! jag skulle vilja vinna monday lily, storlek L på överdel & M på underdel. kram på dig
[email protected]

Postat av: Emma

Följer på instagram & gillar på fb :) jag skulle jättegärna vilja vinna en ToDieFor bikini med modellen "Lola" i storlek S på både över och underdel☺️ Skulle bli superglad om jag vann den här tävlingen då jag och min pojkvän ska åka utomlands i sommar, och skulle vilja ha en sån här otroligt snygg bikini då. :) min mail är: [email protected] :) håller tummarna!👍 Kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: