SMYCKETRÄD

Jag har så mycket smycken som bara ligger i lådor och som aldrig kommer till användning då.. Så jag köpte mig ett smycketräd inne på In & Finn för etthundra kronor. Såå fin och praktisk. ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) 
Postat av: emma

Snupersnyggt!

Postat av: Josefine

Jättefint! Har ett liknande från Åhlens som jag köpte får några år sedan :)

Postat av: Anna

Vad praktiskt OCH snyggt! O billigt också ju! Tack för ett jättebra tips =)

Postat av: SARA

Åh vad snyggt och så praktiskt :D
Har ett liknande fast det är inte ett träd utan det liknar mer en sån där man hänger ytterkläder på vad det nu heter...? Haha ;)

Postat av: Moa

åå gud va fint :)

Postat av: Moa

åå gud va fint :)

Postat av: Emma

Vad fint! Och praktiskt! :D

Postat av: Anonym

Sv: Vad bra! För den var jättefin. Det var så lite så :)

Postat av: aina [fotoblogg]

Hej! jag vann ju, som du kanske kommer ihåg, ett halsband från din julkalender men jag har fortfarande inte fått hem det? :o

Svar: Har du fortfarande inte fått hem det?! Kontakta mig via mail i så fall!! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Helena

Första gången jag tittar in på din blogg och måste få säga att du verkligen ta fina bilder. Hit kommer jag tillbaka :)

Svar: Vad glad jag blir! Tack så mycket!! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Rebecca

Det är så fint! Dock är mitt för fullt :(

Postat av: jossan

Jättesnyggt ju! :D Jag har ett liknande fast mer som ett kors, himla praktiskt faktiskt som du skrev :)

sv: Okej, då vet jag det! :D

Postat av: Marica

Åh så fint!

Postat av: Malin Aurora

Så fint!

Postat av: MATILDA

gud vad fint :D

Postat av: Vendela Nilsson

super fint!

Postat av: Kaffehörnan

Vad tjusigt de är

Postat av: Amanda Eriksson

så fint :D

Postat av: Ronja

Åh, jag måste köpa mig ett sånt - så jäkla smidiga och snygga!

Postat av: Johanna

fint :-)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: