ROOM DETAILS

Jag gjorde en egen bild i illustrator med text på och skrev sedan ut den, sen köpte jag en vit ram och ramade in bilden och satte upp på väggen ovanför sängen.. Såna dära små saker som man kan pyssla ihop själv, som kan lyfta upp hela rummet. Love it ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Linda

Snygg! Och så roligt att man kan göra sånt själv! Hade jag haft en skrivare så hade jag lätt gjort fler bilder och skrivit ut, men den står nere i källaren och har inte blivit rörd på säkert fyra - fem år. Dessutom bor vi för litet så får inte plats med den i lägenheten :/ Vilka problem va? ;)

Iallfall, den där bilden är riktigt fin! :)

Postat av: Elin

åh fint!
sv: så bra :D

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Så fint!

Postat av: Paulina

Både snyggt och smart! :)

Postat av: Paulina

Både snyggt och smart! :)

Postat av: Kajsa

Åh vad fint!

Postat av:

totally love it!

Postat av: julia

KIKA IN MIN BLOPPIS

Postat av: MATILDA

Fint!

Postat av: Cissi Larsson

Vad fint! Jag tycker verkligen om såna små peppande citat, det är jättegulliga och roliga att läsa :)

Rösta gärna på min hund i tävlingen om Sveriges gulligaste djur, skulle vara jättesnällt av dig! Tar inte ens en minut, skulle uppskattas väldigt mycket :) http://www.zoozoo.com/foto/52c942b20bb4219e447d7f34 (länk finns på min blogg också)

Postat av: Johana Duggin

Intresserad av träning & Motivation? :)
kika in lite snabbt hos mig då!
kram

Postat av: Rebecca

Oh va fint och så enkelt att göra själv faktiskt!

Postat av: Jasmine

Mycket fint. Det är detaljerna som gör det!
Kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: