ON THE WALL

Igår när jag var och letade efter inredning till mitt rum så hittade jag bl.a dom här två hyllorna. Som jag har satt upp ovanför min byrå och ställt mina favorit dofter på. Fick även med mig en tavla och ett smycketräd hem, som jag också hade tänkt att visa er snart.. Äntligen så börjar mitt rum bli riktigt fint ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: MissLovato

Hej!
Gillar du Demi Lovato? Titta gärna in på min blogg för daglig uppdatering med nyheter om Demi. Vi försöker nu också att få Demi att komma hit till Sverige så det skulle vara jättesnällt om du ville hjälpa till! Info finns på bloggen misslovato.blogg.se
Tack på förhand.

Postat av: alice

Tack, detsamma! :)

Postat av: Jasmine Lundvall

Määän vad fint!!

Postat av: Jarina

Åh så fint du har det i ditt rum! Du har verkligen ett öga för inredning :)

Postat av: MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Postat av: Ida

Ser väldigt snyggt ut! Jag vill se mer bilder!
Sv: Tack snälla :)

Postat av: Kelly

Åhh vad snyggt! :D

Postat av: Meja

Åh vad fiint! :)

Postat av: Ebba Bergengren

jättefint! :)

Postat av: Rebecca

Så fint det blev! Var har du köpt VS?!

Postat av: Anonym

snyggt :)

Postat av: chanette andersson

hej.. jag undrar när alla vinnare av varje lucka i din julkalender presenteras?

Svar: Alla vinnarna i julkalendern är redan kontaktade via mail! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Emma Berglund

Å vart köpte du hyllorna? :)

Postat av: Alma Dahlström

Den perfekta samlingen!

Postat av: Stephanie Ampel

vad fint!

Postat av: svea ~ maveidesvea ★

Åh så fint, skulle du kunna lägga upp fler bilder på ditt rum? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: