NEW BLACK SHOES

Jag brukar inte ge mig ut och handla på mellandagsrean eftersom jag hatar att trängas med så många människor (speciellt när man letar efter kläder) och så är allt oftas utplockat.. Gjorde ett undantag det här året och kom faktiskt hem med en hel del bra fynd. Dessa två par skor var en utav sakerna jag fick med mig, Klackskorna gick på etthundakronor och bootsen gick på tvåhundrakronor. Jag är mer än nöjd! Har ni hunnit fynda något på mellandagsrean? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) 
Postat av: Michelle

De är jättefina!! :)

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Snygga!

Postat av: Stina Mattsson

Snygga bootsen var! Varifrån är dem? :)

Postat av: isabellaagerhalls.blogg.se

OMG bootsen var ju HELT fantastiska!!

Postat av: Berta K

Sv: Ja, jag älskar Justin! Kul att du med gillar honom :)

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ingen fara <3

Postat av: Ida Lindborg ♡

Fiint!

Sv: hihi ja ♥

Postat av: Anders Stolt

Läckra pjuck!! Passar dig perfekt. :)

Postat av: ronja

super snygga! bra kap :)

Postat av: Lina Eckerström

Åh var hitta du bootsen ? Fina !

Svar: Jag hittade bootsen inne på H&M! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Ida

Åh så fin blogg du har och det verkar vara bra fynd! :)

Postat av: Tene

Snyggt!

Postat av: hanna

Vad använder du för redigeringsprogram? :)

Postat av: karincecilias.blogg.se

Snyggt!

Postat av: Karin Lygnersjö

Oj vilka fynd du lyckades göra! Jag hittade både t-shirt, byxor och skärp för under 400 kronor inne på Zara. De va ja nöjd med :)

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Kommer du presentera alla vinnarna i din julkalender eller kan jag bara anta att alla tävlingar är avslutade och vinnarna kontaktade?

Svar: Alla vinnarna i julkalendern är redan kontaktade! :) Kram
Annis Pöntinen

Postat av: Emelie

Åh så snygga skor!

Postat av: Linnéa

sv: Tack så mycket, vad snällt!:)

Postat av: Annika

SV: tack :D

Postat av: Ellinor

Åh vad fina!

Postat av: Carro

Superfina pumps!!

Postat av: Jarina

Åh vad fina! Gillar bootsen speciellt :)

Postat av: Alexandra

Snygga!

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Tack :)

Postat av: FlizanLizan

Snygga :D

Postat av: Carro

Fina skor!:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: