FOTOBOK

Jag fick hem min fotobok här om dan som jag beställde hem från myphotobook.se. Jag tycker att det är mycket roligare att kunna sitta och bläddra igenom året som gått med bilder i en bok, istället för att sitta och kolla på dom på en datorskärm. Just därför så har jag en rabattkod till alla mina läsare som ger er 40% rabatt när ni beställer en fotobok hos myphotobook.se, Ange koden: AnnnaizSE40jan14 i kassan, Kupongen är giltigt till 2014/01/31 och fungerar en gång per. kund. I beställningsprocessen, ange koden i rabattkod rutan. Fraktkostnader kommer inte minskas och presentkortet kan inte kombineras med andra kampanjer på myphotobook och beloppet kan inte betalas kontant. Om du har frågor om våra produkter är du välkommen att kontakta myphotobook på [email protected].
Photographs&Editing: Annis (ME) Product: Myphotobok.se.
Sponsrat inlägg.
Postat av: Johanna Mikkola

Vad bra, tack! Jag älskar fotoböcker!

Postat av: Alma Bengtsson

Gäller rabattkoden endast fotoböcker eller funkar den om man beställer t.ex. canvas? :)

Postat av: victoria

Uh, det var ett bra erbjudande men 2013 har inte varit mitt bästa fotoår.. Fast ändå. Vore kul att ha lite bilder så. ;)

Postat av: kerstin ehrenholm

en sådan vill jag med ha

Postat av: victoria

Är det fotobok med fotopapper eller fotobok bara? :) Ska förmodligen beställa :)

Svar: Det är "glansigt" papper i fotoboken, om det är det du menar? :)
Annis Pöntinen

Postat av: victoria

Nej alltså när man ska skapa en så kan man välja ''fotobok'' och så kan man välja ''fotobok med fotopapper'' eller något sånt. ;)

Svar: Jaha! Rabattkoden gäller på det med! :)
Annis Pöntinen




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: