FAVORITES

Några favorit porträtt som jag tog i somras på Cicci, är nog fortfarande den fotograferingen som jag är mest nöjd med..
Har ni någon favorit bland dessa? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Cicci (FRIEND)
Postat av: Ida Lindborg ♡

Vilka fina bilder!! Vilken vann tävlingen om den fina tröjan hehe? :D

Postat av: Saragunmarie

Dom två bilderna högst upp är mina favoriter! Superfina :)

Postat av: Danno

Ettan eller 2an är nog min favorit! :) eller alla e skitfina!

Postat av: Kajsa

Så fin du är!

Postat av: Kaffehörnan

Härliga bilder nästsista är jättefin

Postat av: Emma

Otroligt fina bilder! Du är verkligen superduktig på att fotografera! :)
Kram

Postat av: FlizanLizan

Fina bilder :)

Postat av: Ronja

Den sista högra bilden är helt klart min favorit, men alla var superfina :)

Postat av: rebecca!

Fina bilder, och vilken snygg klänning hon har på sig :)

Postat av: Emma

Hallå ! Är en skönhetsstylist och nagelteknolog som precis har startat en blogg! Kika gärna in och kanske du lär dig något nytt skönhetstips?

Postat av: Anders Stolt

Vackra bilder och fin modell. :)

Postat av: Andrea iB ~Fotografering. Vardag. Drömmar. ~

Jättefina bilder! Älskar gråskalan i trean :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: