BLACK LOVE

Första skoldagen är nu avklarad och nu ska jag lägga mig framför det nya avsnittet utav Pretty Little Liars som kom ut idag! Någon mer än jag som följer serien och kommer sitta bänkad idag nu när det äntligen börjat igen? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME)
Postat av: Mel

ÄLSKAR PLL! Så skönt att det börjar komma ut avsnitt igen

Postat av: Thea

Ska också titta på det direkt när jag kommer hem!

Postat av: fjärilsknut

jag satt bänkad haha, det var det första jag gjorde när jag vaknade :)

Postat av: victoria

Absoluuuuut!! Bästa serien. Om Ezra verkligen är A så tänker jag inte titta mer. (Jo okej, vem försöker jag lura? Jag kommer visst titta).

Postat av: Ronja

Snyggt linne, har likadant! Haha :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: