BELIEVE

Jag gjorde en till bild i Illustratior idag, som jag skrev ut och ramade in. Tavlan fick pryda mitt sängbord bredvid mina nya lilla ljushållare ♥ Vad tycks?
Photographs&Editing: Annis (ME) 
Postat av: Julia

älskar alla dofter från Victoria Secret

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Grymt fina bilder! :)
Kram

Postat av: Moa

Jättefin :)

Postat av: Moa

Jättefin :)

Postat av: Madde

Så fint! :)

Postat av: Ida Lindborg ♡

Du är utmanad på min blogg. Kika in för mer information! Detta är självklart frivlligt men det skulle vara jättekul om du skulle vara med och svara på frågorna som jag ställer. Kram på dig! :D♥

Postat av: Matilda

Fint och inspirerande! :)

Postat av: Ida

Superfint!

Postat av: Simon G

Åh fina bilder! =)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: