ASK ME!

Eftersom jag för tillfället ligger nerbäddad i sängen med mina kära dator på magen, så tänkte jag med den här härliga bilden från i somras köra igång en liten frågestund för er. Ni kan ställa alla möjliga frågor i en kommentar till detta inlägg, så ska jag inom en vecka försöka samla ihop alla frågor och svar i ett inlägg. ASK ME NOW!! ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME)
Postat av: Rebecca Lundqvist

Jättefina bilder du tar! Du måste ha förbaskat bra med ljus i ditt rum.. Haha! Din sidemenybild, tog du den med ett fönster eller dyl bakom dig eller? Den var jättefin verkligen. Gillar när ljuset ligger bakom dig och att bilden är så ljus och fin.. Jag får aldrig till bilder på mig själv. Haha!

Postat av: Sandra L

Så sjukt duktig du är Annis!! Jag har några frågor till dig om lite saker jag alltid undrat om dig (då jag följt din blogg i snart ett år)..
1. Har du någon pojkvän??
2. Vart får du all inspiration ifrån? Du är så ung och så sjukt duktig verkligen!!
3. Trivs du i din nya skola? Alltså gymnasiet? :)

Kram på dig!!

Postat av: Emma:)

Hur kan du vara så mogen?? Riktigt mogen verkar du vara för din ålder!!

Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Vad använder du för kamera när du fotar?

Postat av: Eli n

När och vart kommer det upp om man vunnit i kalendern???

Postat av: Linnéa

Hej
Vad har du för planer inför framtiden, vad vill du jobba med? :)

Postat av:

fin bild! och riktigt fin blogg!

Postat av: Anders Stolt

Vilken bild är den bästa du tagit?

Postat av: Emelie

Bra val ! :)

Postat av: Camilla

Har du dragit vinnarna i julkalendern? Har inte sett att du skrivit nåt men kan ju ha missat :)

Postat av: Amanda

Fin du är!

Postat av: Anonym

när utser du vinnarna i alla julkalender tävlingarna? :)

Postat av: Adna

Älskar dej och din blogg, alltså du har sjukt fin stil💕

Postat av: Hej

Hur länge har du fotot?
Hur blev du så bra på att fota??
Vem är din bästa vän?
Har du några syskon?

Postat av: em

Kan du lägga ut mer edittutorials??




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: