28 JANUARI

I skrivandes stund så ligger jag nerbäddad i min säng helt död, och är precis hemkommen från den jobbigaste skoldagen under hela veckan. Snöstormen utanför min dörr får mig inte direkt heller till att vilja röra mig ur den här sängen mer just nu.. Så i kväll så vilar jag bara och laddar upp för ett hårt träningspass (hjälp!) på gymmet i morgon med en vän.
Vad brukar ni göra under vardagskvällarna? Om ni inte är lika lata som mig så att säga..
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME)
Postat av: Carro Palm

Fina bilder! :)

Postat av: Linn

Jättefina bilder! Jag bara latar mig jag!

Postat av: Anders

Håller på att redigera en del bilder här. Katten ligger bredvid mig, så det är lite mysigt. :)

Postat av: Rebecca

Ibland jobbar vardagskvällar, annars brukar jag träna, se på tv/nån bra film, se på serier.. Tycker tvällarna brukar gå rätt fort :)

Postat av: Anton

fint!!

Postat av: MATILDA

Fina bilder!

Postat av: Snowboard

Hej! Jag bloggar om snowboard, eftersom jag har en karriär som proffsåkare inom snowboard! Jag bloggar även om min uppväxt, en uppväxt som ingen förtjänar!
http://snowboardrider.blogg.se

Postat av: Viruzyao

Älskar första bilden! Supercool ju! ;)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: