THE CITY WHO NEVER SLEEPS

Fick lust att fota idag och pyssla ihop någon rolig redigering i photoshop. Blev ett ganska annorlunda resultet från hur jag brukar redigera min bilder, men jag gillar det. Vad tycker ni om bilderna? ↓
 Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME)
Postat av: Lina Johansson

Det blev jättefint!!

Postat av: Ida

Superfina verkligen! :)

Postat av: Anders

Du är ju makalöst vacker och bilderna är snygga. :)

Postat av: emilia

det är väl new york som kallas the city that never sleeps? :)

Postat av: Fani

Riktigt grymma!

Postat av: evelina

Gillar bloggen och bilderna starkt! Speciellt redigeringen, den va riktigt stilren, men ändå cool och stod ut. Stor hiss från mig!

Annars, haft en bra dag? Kolla gärna in min ny startade blogg och ge tips på inlägg i kommentarsfältet! :D Kram

Postat av: Matilda

Riktigt häftigt! Och snyggt!!! Kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: