SÖNDAG, TA HAND OM MIG SJÄLV DAG

Har hunnit köra ett 80min pass på gymmet och hunnit tagit hand om mig själv lite med ett varmt bad och ansiktsmask. Använder en super bra ansiktsmask som VERKLIGEN fungerar, som kommer från maybeauty.se. Huden känns så himla fräsch efteråt! Har en rabattkod till mina läsare som ger 50% rabatt vid köp en av likadan ansiktsmask som jag använder (länk till produkten). Ange koden: annnaiz50 i kassan för att få 50% rabatt! 
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Sandra

Så himla duktig du är! Ska beställa en mask på direkten! Tack för rabatten!! :D

Postat av: Rebecca

Åh va mysigt, tänk om man hade haft ett badkar.. :)

Postat av: Julia Johansson

När utses vinnarna utav tävlingarna ?:)

Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

så mysigt med bad, love it! ^^

Postat av: Elsa

Vem vann to die for tävlingen? :)

Postat av: Emelie

Bra tips!!=)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: