GIRL THING

Ett par fina högklackade skor måste nog vara en tjejs allra bästa vän + accessoarer. Har införskaffat mig en hel del nya smycken den senaste tiden som jag missat att visa er, Så himla snyggt att piffa upp outfiten med smycken eller ett par högklackade skor.. Jag önskar verkligen att jag hade stått ut med mycket smycken dagligen, men det blir oftast så att man glömmer på morgonen när man ska till skolan. Synd, för det är så jäkla snyggt.
Brukar ni piffa upp eran outfit i vardagen med snygga smycken eller ett par högklackade skor? ↓
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Jarina

Åh så fint. Gillar hur du har börjat blogga om mer vardagliga grejer! Keep it up! :)

Postat av: Filippa Wallin

sv: Det var så lite så! Härligt! Kram kram!

Postat av: Matilda

Snygga smycken och skor!

Postat av: Matilda

Snygga smycken och skor!

Postat av: Matilda

Snygga smycken och skor!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: