TÄVLINGSDAGS

Nu har alla mina läsare chansen att vinna en goodiebag från e.l.f (som innehåller det på bilden). För att vara med och tävla ska ni gilla e.l.f på facebook (länk) och sedan lämna en kommentar och säga att ni är med och tävlar. Tävlingen avslutas den 30/9, Lycka till ♥  
                       
      Kolla även in deras Beaty klubb (länk), där dom lottar ut giveaways varje månad och ger ut rabattkoder m.m.
Postat av: CELINE

I'm iiiin!!! :D

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vilken roligt tävling! :) Jag är med och jag har gillat på Facebook (Amanda Jona) :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

Jag har gillat e.l.f. på facebook nu och är med och tävlar! Har precis börjat använda smink till vardags och mer ordentligt, men har känslig hud så skulle verkligen behöva riktiga produkter. Älskar e.l.f. men dock räcker inte plånboken till alltid hehe, så håller verkligen tummarna!! :D Kram

Postat av: victoria

Gillat och jag är med!

Extremt rolig tävling, nu är det bara att hålla tummarna! ;D

Svar: Vad roligt att du är med och tävlar, vinnaren kontaktas den 30:e! :) Kram
Annis Pöntinen

Postat av: Daniela Hudin

Är med och har gillat sidan! :)

Postat av: Nessa

Jag är med och tävlar, vill så gärna testa deras produkter!

Postat av: ∞NORA∞

OH! :D Coolt, Är gärna med! :) Gillar deras sida redan.

Postat av: Matilda

Jag är med =)

Postat av: Maja

Jag är med!

Postat av: Hanna

Jag har gillat deras sida på facebook och är med och tävlar :)

Postat av: Sandra

Jag har gillat på facebook och är jätte gärna med och tävlar! :) Super rolig tävling!

Postat av: Alexandra Eriksson / Fotografering & Webbdesign

Har gillat dem på Facebook så jag är med! :)

Postat av: Emma Nordqvist

jag är med :D

Postat av: Josefina

Jag är med och tävlar :)

Postat av: Felicia

Jag är med, har gillat dom på facebook med! :)

Postat av: Ellen

Jag är med och har gillat :)

Postat av: Ellen

Jag är med och har gillat :)

Postat av: Linnea

Åh så rolig tävling! Jag är med! :)

Postat av: Anna

Jag är med och har gillat på facebook :))

Postat av: Matilda

Hej! Tävlar :)

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Kram Matilda

Postat av: Josefin Norlén

Jag är med och tävlar :)

Postat av: Julia

Jag är med :)

Postat av: ELIN | niles.blogg.se

jag är med gosis!

Postat av: ❤ w i l m a❤

Jag är med! ❤

Postat av: jossan

när avslutas den? :)

Postat av: Sandra

Jag är med och tävlar, behöver verkligen nytt smink!!! :D

Postat av: Lisa

Är med och tävlar :)

Postat av: Julia

Jag är med och tävlar :)

Postat av: Elin christiansson

Jag är jätte gärna med och tävlar :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: