HÖSTENS DRYCK

Idag stannade jag hemma från skolan på grund av att jag både igår och idag känt mig febrig och hängig. Så jag börjar denna dag med att inviga hösten med en kopp av den bruna höst drycken. Det bästa med hösten måste nog vara alla dessa varma drycker om kvällarna i stickade tröjor när regnet slår mot fönstret utanför, så himla mysigt! Nu ska jag dricka upp min choklad och sen börja jobba på min fotobok som jag ska beställa. Kram så länge ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Krya på dig! :)

Postat av: Annika

Super mumsigt :>

Postat av: Silje Therese

Vad gott det ser ut! :)
Krya på dig!

Postat av: Felicia

Krya på dig! :)

Postat av: Emma

recept?

Postat av: tovenm

Åh, vad mysigt! Inte att du känner dig febrig då, menvarma drycker och stickade tröjor! :)

Postat av: J o j z y ♛

SV: HIHI! tack ska du ha! ^^

~ Ha en bra helg ! ♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: