STUDIOFOTOGRAFERING DEL 2

Nu i efterhand så ser jag ju att skuggan i bilderna inte blev den bästa, men det var som sagt första gången någonsin för mig i studion och jag är endå väldigt nöjd. Vad tycker ni om bilderna? ♥

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Cicci 
Postat av: aina [fotoblogg]

Superfina bilder ju :)

Postat av: Maolion

Jättefina bilder!! :D

Postat av: Maolion

Allt bra med dig idag? :)

Postat av: Josefine Hellgren

Vackert leende och bra studiobilder. I vilken skola är de tagna? :) Jag går på Xenter, hört talas om den? :)

Postat av: Amanda Johansson

Superfina bilder, du är jätte duktig på att fota! Och shit vad snygg hon är! Har hon någon blogg? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: