MATERIELL LYCKA

För er som inte känner mig, jag har "a thing" för paljetter och glitter och har alltid haft det utan att veta varför. Var ute på jakt efter ett klädesplagg till nyår (ja, jag är tidigt ute) och hittade denna paljett top inne hos Bikbok. Det här mina vänner, är materiell lycka. Hade kunnat haft på mig den här tröjan varje dag (utan att överdriva).. Behöver jag ens förklara mer, förstår ni min kärlek till den? Så fin.
Har ni också någon sån har "thing" eller något materiellt som gör er lycklig? Eller det kanske bara är jag... hehe. 
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Katarina

Hej fin blogg du har! Vill du hjälpa mig att stoppa mobbningen? Läs inlägget här http://shettisdrottning.blogg.se/2013/october/mobbning-2.html#comment
Kram :)

Postat av: Victoria

Jag har "a thing" för väskor och stickat. Har inte varit så mycket för glitter förräns i höst..

Postat av: rebecca!

Fin den var :)
Vet inte riktigt om jag har någon "Thing" just nu :) Har blivit mycket basplagg :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: