COUNTING STARS

Fick lust att fota i kväll, för en gångs skull något annat än mig själv. Sen slutade det med ett jag lekte lite i Ps. Bilderna nedan blev resultatet, Stjärnhimlen är alltså inklippt. Men det hade ju inte varit fel att ha en sådan utsikt genom fönstret på kvällarna. Har tänt ljus och köpt massa frukt, nu blir det att slå på en film och ha en riktig myskväll och ladda upp för morgon dagen då min mamma fyller år, och min fina vän Julia kommer hit.
 Bra start på höst lovet ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
 
 
Följ min blogg med Bloglovin
Postat av: Nikki's fotoblogg

Grym himel!
Trodde faktiskt den var riktigt,så bra jobbat! :D

Postat av: MartinaOlsson

Hej!
Nu har jag uppdaterat min bloppis med massa olika saker :)
Finns nu över 100 saker uppe i bloppisen och priserna ligger mellan 1kr-100kr.
En riktig MEGABLOPPIS, kika gärna in och se om det finns något du gillar! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

Postat av: victoria

Älskar bilderna!!

Btw,du färgade väl ditt hår mörkbrunt? I så fall, minns du vilken hårfärg du använde..?

Postat av: Alma Bengtsson

Så sjukt snyggt!!!

Postat av: saga

Snyggt!! :)

Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

åh men jättefin bild och redigering




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: