BED OF ROSES

Känner att min kreativitet börjar komma tillbaka igen. Hade en bukett rosor som skulle slängas och fick direkt en ide i huvudet om vad jag kunde göra med rosenbladen innan dom slängdes. Grabbade tag i kameran, och bilderna nedan blev resultatet. Älskar att kunna ta foton med hjälp av en bild jag har haft i huvudet, nog en utav dom bästa sakerna med att fota..
 
För att få lite mer feeling i bilderna så satte jag på låten "Bed of roses" av Bon jovi på högsta volym medans jag fotade, tycker endå att resultatet blev rätt fint. Eller vad tycker ni? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME)
 
Postat av: victoria

Så fint!!

Postat av: JUNITJEJ

Jättefina bilder!

Postat av: rebecca!

så fint och romantiskt :)

Postat av: ♫♪ sandra

fint!

Postat av: Amanda

Jätte fina bilder :)

Postat av: Emelie

Sv: Åh tack så mycket finis!!

Verkligen superfina bildet!!!

Postat av: ELIN

så fint!
sv: åh tack desamma :)!

Postat av: ELIN

så fint!
sv: åh tack desamma :)!

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Vackert!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: