AN ORDINARY DAY

Har haft fotolektion hela dagen idag, då vi gick ut med klassen och fotade allt möjligt. Bilderna är tagna med Nikon D3100 och 18-55mm objektivet, vilket inte är mitt favorit objektiv men eftersom det är skolans kamera så fick det duga. Efter skolan så missade jag så klart tåget med en minut så jag fick spendera en timme i stan, då passade jag på att köpa lite födelsedags presenter till mina nära och kära. Älskar verkligen att skämma bort någon, så go känsla att göra en speciell person glad med en liten sak! Nu ska jag titta på serie och få i mig lite mat.
Ha en fin kväll, puss ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
 
 
Postat av: Katarina

Hej vad fin blogg du har kicka gärna in på min blogg och lämna gärna en liten kommentar efter dig karm :)

Postat av: Anna

Så roligt att fota ♡

Postat av: Ellen

Kan inte du berätta vilken skola du går på och vilken inriktning och hur du trivs där i ett inlägg? :)

Svar: Jo visst kan jag göra det! Gör det så fort jag får tid! :)
Annis Pöntinen




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: